ماکت بالگرد تنها خلبان شهید شهرستان در ورودی شهر نصب میشود

ماکت بالگرد تنها خلبان شهید شهرستان در ورودی شهر نصب میشود

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، حسین سپهری با اشاره به شخصیت سرلشکر خلبان، ابراهیم فخرایی بعنوان تنها شهید خلبان شهرستان چناران، گفت: به پاس تجلیل از مقام والای این شهید گرانقدر و معرفی بیشتر ایشان به مردم شهرستان خصوصا نسل جوان ماکت بالگرد کبری و تندیس وی در اسفند ماه در میدان ورودی شهر نصب خواهد شد.

وی افزود: با پیگری برادران معزز شهید فخرایی و مشارکت ویژه شورا و شهرداری چناران این حرکت فرهنگی ارزشمند در تاریخ پانزدهم بهمن که همزمان با سالگرد شهادت ایشان است، در میدان امام رضا(ع) و با حضور مردم شهرستان، فرماندهان و همرزمان شهید در هوانیروز به همراه خانواده محترم سرلشکر فخرایی طی مراسمی رونمایی می‌شود.

رئیس شورای شهر چناران، بیان کرد: چون ماکت بالگرد خریداری شده در ابعاد واقعی ساخته شده و با توجه به موقعیت بسیار ویژه میدان امام رضا که علاوه بر آنکه محل تردد مردم شهرستان است، میلیونها زائر و مسافر نیز از این مسیر تردد می‌کنند و از دید بسیار مطلوبی هم برخوردار می‌باشد این مکان جهت جانمایی ماکت هلی کوپتر و تندیس شهید در نظر گرفته شد.

لازم به ذکر است که شهید ابراهیم فخرایی سیدآبادی در سال ۱۳۳۲ در روستای سیدآباد شهرستان چناران دیده به جهان گشود و در پانزدهم اسفندماه سال ۶۵ با اصابت گلوله دشمن به هلی کوپتر ایشان در منطقه عملیاتی والفجر به شهادت رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات