کاهش بار ترافیک شهری در منطقه با اجرای پروژه های عمرانی

کاهش بار ترافیک شهری در منطقه با اجرای پروژه های عمرانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، مهدی کرمی، شهردار این منطقه با اشاره به اینکه منطقه سه ساری با دارا بودن موقعیت مکانی مناسب، جز مناطق مهم و تاثیرگذار شهری است گفت: با مدیریت و همراهی همکاران شاهد افزایش سرعت در به سرانجام رساندن خواسته های شهروندان این منطقه در حوزه های فنی و عمرانی خواهیم بود.

کرمی با توجه به خدمات مختلف مدیریت شهری در منطقه سه و افزایش روحیه مطالبه گری شهروندان، اظهار داشت: بهسازی معابر و فضاهای شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، تعریض مناطق الحاقی واحداث دوربرگردان ورودی جنوبی شهر ساری، احداث کانال در راستای هدایت آبهای سطحی، نهضت آسفالت از جمله اقدامات این شهرداری در سطح منطقه است که ارائه این گونه خدمات سطح مطالبات شهروندان از مدیریت شهری در این منطقه را بالاتر برده است که امیدواریم با تدابیر ویژه شهردار مرکز استان و مجموعه مدیریت شهری شاهد برآوردن انتظارات شهروندان باشیم.

وی اجرای پی در پی پروژه های فنی و عمرانی در منطقه را در راستای حل مشکل ترافیکی مهم برشمرد و افزود: اکثریت پروژه های عمرانی که در دست اقدام و اجرا هستند، مرتبط با زیرساخت های حمل و نقل عمومی است که آثار مثبتی در کاهش بار ترافیک شهری خواهد داشت.

این مسئول به ایمن سازی و سرعت بخشیدن به پروژه های فنی و عمرانی در سطح منطقه تاکید کرد و بیان داشت: پرسنل شهرداری منطقه سه شهری به صورت شبانه روزی و با تمام توان، با شناسایی مشکلات موجود در منطقه و تشکیل جلسات مداوم، به رفع موانع و مشکلات می پردازند که با حمایت شهروندان می توانیم در مسیر رسیدن به شهر ایده آل، خلاق و توسعه یافته قدم های موثرتری برداریم.

در ادامه کرمی ایجاد رفاه و حفظ آسایش شهروندان را لازمه تمامی اجرای پروژه ها و ارائه خدمات دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ارتباط و تعامل بین شهروندان و شهرداری دوسویه می باشد وظیفه و مسئولیت بنده و همکارانم در سرعت بخشیدن به اجرای هرچه بهتر پروژه ها جهت به سرانجام رساندن امور دوچندان خواهد بود.

در پایان شهردار منطقه سه گفت: همراهی شهروندان در پرداخت عوارض شهری موجب خواهد شد که شهرداری بتواند با تسریع در اجرای پروژه ها و برگزاری برنامه های متعدد در راستای توسعه همه جانبه و متوازن شهر، گام های اساسی بردارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات