انتخاب مدیران نباید براساس حلقه بسته مدیریتی باشد/ شهر مشهد می...

وزیر نیرو در مراسم تودیع و معارفه سه مدیرعامل جدید صنعت آب و برق استان خراسان رضوی با تبریک ایام دهه فجر و بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: وزارت نیرو در همه سطوح بنا را بر این دارد که راه را برای نیروهای شایسته بازتر کند و انتخاب مدیران نباید بر اساس حلقه بسته مدیریتی باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، رضا اردکانیان افزود: اعتماد به نفس سرمایه اصلی مدیری به شمار می آید از رهگذر شایسته گزینی انتخاب می شود و استفاده از روش های دیگر انتخاب مدیران که متاسفانه به غلط به عنوان رویه جا افتاده است پس از ۴ دهه شایسته نظام نیست.

وی افزود: ما این توانایی را داریم و قادر هستیم افراد شایسته ای که حتی خارج از مجموعه ما هستند ولی توانایی بالایی را دارند را با غربالگری هایی  که صورت میگیرد و اثبات  شایستگی هایشان به عنوان مدیر انتخاب کنیم. البته ضوابطی مثل نظرات نمایندگان و استانداران نیز مورد توجه قرار می گیرد.

وزیر نیرو با اشاره به این که  ما با ۲ چشم مدیران را در این فرایند انتخاب میکنیم  و با ۴ چشم یا بیشتر بر کیفیتشان نظارت می کنیم افزود: همه ادعا ها مبنی بر توانایی های اظهار شده مدیران حمل بر صحت میشود و من مسئولیت  تام و تمام مدیران پس از انتصاب را عهدا دار می شوم. موفقیت کار مدیرانی که با روش جدید انتخاب میشوند تضمینی بر استمرار  این روش است و تضمینی است برای انتخاب نیروهای شایسته دیگر است.

شهر مشهد می تواند به عنوان کارگاه آموزشی موثری در عرصه  مصرف بهینه آب، در کشور الگو باشد

اردکانیان با اشاره به این که از موقعیت ژئوپولتیک خاصی و ظرفیت بالا و بالقوه نیروی انسانی برخورداریمافزود: بالفعل رساندن این نیروها، رمز موفقیت ما طی این سال ها بوده است؛ هرچند کاستی هایی نیز در این زمینه وجود دارد.

وزیر نیرو با اظهار خرسندی از حضور استاندار جدید خراسان رضوی به عنوان فردی با کفایت ادامه داد: با توجه به عملکرد درخشان ایشان در استان کرمان اعلام می کنم که همه همکاران وزارت نیرو در استان خراسان رضوی  در خدمت برنامه های جنابعالی خواهند بود و همه اختیاراتی که تفویض آن غیر قانونی نباشد را به شما تفویض می کنم تا با کمک هم برنامه را پیش ببریم و دغدغه ای برای تامین آب شرب نباشد و موضوع انرژی نیز به شکل و شیوه مناسبی مدیریت شود.

وی افزود: چشم امید داریم که استان خراسان رضوی و به ویژه شهر زیارتی مشهد که سالانه میزبان میلیون ها نفر است به عنوان کارگاه آموزشی موثری در عرصه  مصرف بهینه آب در کشور الگو باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات