معارفه سه مدیر عامل صنعت آب و برق استان خراسان رضوی با حضور وزیر...

عصر امروز با حضور وزیر نیرو معارفه سه مدیرعامل صنعت آب و برق استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، این مراسم که با حضور وزیر نیرو، مدیران عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت توانیر برگزارشد؛ مدیر عامل شرکت های برق منطقه ای، توزیع برق و آب و فاضلاب استان منصوب شدند.

سید ابراهیم علوی، که امروز به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی منصوب شد پیش از این به عنوان مدیر عامل شرکت آبفا خراسان شمالی مشغول بوده و سپس مدیریت شرکت آب منطقه ای آن استان را برعهده داشته است. گفتنی است حسین اسماعیلیان از شهریور ماه سال ۹۳ تا اواخر مهر ۹۷ به عنوان مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در این سمت مشغول به خدمت بوده است.

محسن ذبیحی نیز که پیش از این معاون برنامه ریزی و تحقیقات توزیع برق شهرستان مشهد بود، مسئولیت مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق استان را پذیرفت. محمدرضا مزینی که از سال ۸۱ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی منصوب شده است تا به امروز به مدت حدود ۱۷ سال در این مسئولیت انجام وظیفه نموده و پس از سی سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل شد.

رضا ریاحی که پیش از این به عنوان قائم مقام شرکت برق منطقه ای خراسان مشغول به خدمت بوده است از امروز رسما مدیریت عامل این شرکت را برعهده گرفت. پیش از وی محمدحسن متولی زاده به مدت ۷ سال مدیریت این شرکت را عهده دار بوده و هم اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت توانیر مشغول به خدمت گذاری است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات