با افزایش خدمت رسانی حس تعلق مردم به انقلاب را بیشتر نماییم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در سفر دو روزه خود به خراسان رضوی در آیین افتتاح چند طرح‌ آب و برق شرکت می کند.

اردکانیان در اولین روز سفر خود به تربت حیدریه شروع عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی راشد را کلنگ زنی نمود. این نیروگاه ظرفیت ۵۴۶ مگاوات تولید برق و با هزینه ای بالغ بر ۳۱۰ میلیون یورو توسط بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

اردکانیان در جلسه شورای اداری تربت حیدریه با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش همه مسئولین دولتی به‎ویژه فعالان حوزه آب و برق کشور را در راستای افزایش احساس رضایتمندی مردم خواستار شد و افزود: با توجه به شرایط حساس کشور که اکنون در آن هستیم یکدلی و همصدایی تمامی مسئولان در تمامی بخش ها نقش بسزایی در افزایش حس تعلق مردم به انقلاب و نظام دارد ؛ حال که خداوند توفیق خدمت را به ما ارزانی داشته همه باید سعی نماییم تمام تلاش خود را در خدمت صادقانه به مردم انجام دهیم.

وزیر نیرو با اشاره به دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس اسلامی در عرصه آب افزود: طی چهار دهه ظرفیت نیروگاهی کشور بیش از ۱۱ برابر شده که حاکی از رشد و توسعه اقتصادی و افزایش سطح رفاه عمومی دارد.

وی عنوان کرد: خطوط انتقال برق ۱۱ برابر، پست های برق ۱۴ برابر و روستاهای برقدار شده از چهار هزار روستا در ابتدای انقلاب به ۵۷ هزار روستا رسیده است .

اردکانیان تصریح کرد: در بخش آب نیز، جمعیت روستایی تحت پوشش آبرسانی از دو میلیون نفر در ابتدای انقلاب، اکنون به ۱۷ میلیون نفر رسیده و موجب شده تا عملکردهای بخش آب شرب در کشور با شاخص‌های کشورهای توسعه‌یافته برابری کند .

وزیر نیرو با اشاره به طرح های بزرگ در بخش های مختلف آب و برق و فاضلاب استان خراسان رضوی افزود: در حال حاضر ۴۵۸ طرح در این حوزه ها با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حال اجرا می باشد که ۶ طرح آن در این سفر افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شهرستان تربت‌حیدریه نیروگاه سیکل ترکیبی راشد و تصفیه‌خانه فاضلاب آغاز شده و ۶۰ هزار نفر توسط این تصفیه‌خانه تحت پوشش قرار می‌گیرند .

وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح‌های مربوطه و ارتقای بهره‌وری در بخش آب شرق کشور، چالش آب از لیست مشکلات این منطقه حذف شود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات