وزیر نیرو وارد استان خراسان رضوی شد

وزیر نیرو صبح امروز، پنج‌شنبه به ‌منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه صنعت آب و برق وارد استان خراسان رضوی شد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، "رضا اردکانیان" صبح امروز در بدو ورود به شهر مشهد راهی شهر تربت‌حیدریه شد و در مراسم شروع عملیات اجرایی نیروگاه راشد تربت‌حیدریه حضور یافت.

همچنین عملیات اجرایی واحد دوم تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب شهر تربت‌حیدریه با حضور اردکانیان شروع شد.
وزیر نیرو پیش از ظهر پنجشنبه راهی شهرستان بجستان می‌شود تا مجتمع آبرسانی روستای فخرآباد این منطقه را به بهره‌برداری برساند. وی همچنین در ادامه سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی در جلسه بررسی مسائل صنعت آب و برق شهرستان‌های گناباد و خواف نیز شرکت خواهد کرد.
اردکانیان عصر روز پنجشنبه ضمن بهره‌برداری از پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت GIS شهدای مشهد، جلسه‌ای با استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل صنعت آب و برق استان خراسان رضوی خواهد داشت.
وزیر نیرو صبح روز جمعه نیز تصفیه‌خانه گلبهار را بهره‌برداری خواهد کرد و در جلسه بررسی مسائل صنعت آب و برق شهرستان‌های نیشابور و فیروزه شرکت می‌کند. وی پیش از عزیمت به تهران نیز راهی شهرستان سبزوار خواهد شد تا در مراسم شروع عملیات اجرایی نیروگاه سبزوار حضور پیدا کند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات