لایحه شرح وظایف وزارت‌ راه و مسکن ‌هفته آینده تقدیم مجلس می‌شود‌

لایحه شرح وظایف وزارت‌ راه و مسکن ‌هفته آینده تقدیم مجلس می‌شود‌

www.BanaNews.irمعاون پارلمانی رئیس جمهور از ارائه لایحه شرح وظایف وزارت راه و مسکن تا هفته آینده به مجلس خبر داد و گفت: نیازی به معرفی نیکزاد به مجلس نیست.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدمحمد‌رضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه عصر دیروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص ادغام وزارتخانه مسکن و راه و ترابری گفت: مجلس دولت را مکلف کرده که این ادغام انجام شود و این کار نیز انجام خواهد شد چرا‌ که دولت در برنامه پنجم توسعه موظف شده است تعداد وزارتخانه‌ها را کاهش دهد که این امر هم دستور است و هم به دولت تکلیف شده است.

وی افزود: دولت در این زمینه دولت اقدامات لازم را انجام داده و می‌دهد. وزیر مسکن هم‌اکنون سرپرست وزارت راه است و نیازی به معرفی به مجلس ندارد،‌ اما لایحه شرح وظایف این وزارتخانه طی هفته آینده به مجلس تقدیم می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به سؤالی پیرامون وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: فعلا در این مورد خبری نیست و هم‌اکنون سازمان ملی جوانان پیرامون مباحث جوانان و نیز سازمان تربیت بدنی در حوزه وظایف خود انجام وظیفه می‌کند.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به این سؤال که در بررسی لایحه بودجه نمایندگان ملت برای سازمان‌های ملی جوانان و تربیت بدنی به صورت مجزا بودجه اختصاص نداده‌اند، گفت: ما هم‌اکنون سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی را داریم که مجلس قانونی را برای ادغام آنان تصویب کرده است. این بحث جدایی است و بحث دیگر مربوط به مسائل ورزشی است که سازمان تربیت بدنی آن‌را انجام می‌دهد چرا‌که ورزش کشور نمی‌تواند بدون متولی باشد که این موضوع نه خواست دولت و مجلس نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در خصوص وزارتخانه ورزش و جوانان دولت نظر خود را اعلام خواهد کرد که البته هنوز مشخص نیست.

 

 

    نظرات