بیانیه شرکت آبفار گلستان به مناسبت همزمانی ایام فاطمی با دهه فجر

بیانیه شرکت آبفار گلستان به مناسبت همزمانی ایام فاطمی با دهه فجر

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA بیانیه شرکت آبفار گلستان به مناسبت همزمانی ایام فاطمی با دهه فجر

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان همزمان با دهه اول فاطمیه و مقارن شدن آن با ایام الله دهه فجر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، هم زمانی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه فرصت مغتنمی برای پاسداشت هر دو پدیده معنادار، حرکت آفرین و جهت دهنده است.

هر دو دهه، نقش سازنده و پیشبرنده برای رسیدن به قله‌های آرمانی و تکامل بشری دارد. گرچه یکی حزن انگیز و یادآور رنج‌ها و مظلومیت‌های حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و ناله‌های عرشیان و سوخته دلان زمین در غم شهادت آن بانوی گرامی است؛ و دیگری فرح بخش و یادآور روز‌های نورانی و منتهی به یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی ؛ لکن هر دو دارای یک مبدا و مقصد می‌باشند. انقلاب اسلامی با ماهیت دینی، رویکردی جز احیای ارزش‌های مکتب فاطمی ندارد.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده: می‌توان دهه مبارک فجر و سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی، همانند دو روی یک سکه دید. هیچ تفاوتی میان آرمان ها، اهداف و ارزش‌هایی که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها برای تحقق آن جان فشانی کرد، با آرمان ها، اهداف و ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی در پی تحقق آن است، وجود ندارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات