افتتاح ۴۰ دفتر ict روستایی در دهه فجر سال جاری

افتتاح ۴۰ دفتر ict روستایی در دهه فجر سال جاری

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA باهدف تسهیل درارائه خدمات به مشترکین شرکت آبفار گلستان انجام می شود:

افتتاح ۴۰ دفتر ict روستایی در دهه فجر سال جاری

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از آغاز به کار ۴۰ دفتر ict روستایی در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: خدمات ۲۲گانه امور مشترکین به دفاتر ict روستایی واگذار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان اردشیر سلطانیان، افزود: پیش از این مشترکین این دستگاه برای دریافت خدماتی نظیر بررسی و پرداخت صورتحساب ناچار به حضور در شهر و مراجعه به دفاتر پیشخوان بودند در حالیکه با گشایش دفتر ict روستایی ارائه خدمات به آنها تسهیل می شود.

وی از واگذاری برخی اموربه بخش خصوصی اظهار خرسندی کرد و گفت: این امر گامی در مسیر تحقق سریع تر دولت الکترونیک بوده است.

رئیس اداره خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ضمن یادآوری برگزاری دوره آموزشی برای این دفاتر ict روستایی، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری اداره پست استان و در راستای ارتقا خدمات به روز و آنلاین برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲۲ نوع خدمات در حوزه آب و فاضلاب روستایی استان از طریق همین دفاتر به مشترکین ارائه خواهد شد، افزود: خدمات رسانی دقیق، سریع، مستمر و باکیفیت به مردم از مهمترین دلایل تفویض اختیار به دفاتر ict است.

سلطانیان واگذاری انشعاب آب، تغییر کاربری انشعاب، تعویض و تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه گیری، آزمایش کنتور قطع و وصل موقت انشعاب از جمله خدماتی است که دفاتر ict به روستائیان ارائه می دهد.

وی در خاتمه یادآور شد: پاسخگویی، مسئولیت پذیری، صیانت از حقوق شهروندی و شفاف سازی در ارائه خدمات از دیگر اهداف واگذاری خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب به روستاییان است

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات