همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:  ۵۴ روستای استان زنجان از آب شرب سالم بهره مند می شوند

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی: ۵۴ روستای استان زنجان از آب شرب سالم بهره مند می شوند

رضا کابلی مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان با اعلام این خبر گفت : ۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر با به بهره برداری رسیدن این پروژه های آبرسانی از آب شرب سالم بهر ه مند می گردند .

وی با بیان اینکه از این ۵۴ روستا ۲۲ روستا در قالب ۵ مجتمع آبرسانی قرار دارد، افزود: فاز یک مجتمع معجزات و ۴ روستا از مجتمع روستاهای حاشیه شمالی از توابع شهرستان زنجان، مجتمع امام زاده یعقوب و مجتمع خراسانلو شهرستان ابهر به ترتیب با ۲ و ۱ روستا از پروژه های آبرسانی در دهه مبارک فجر می باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: احداث مخزن آب با حجم ۳ هزار و ۹۸۰ مترمکعب، ۱۴۴کیلومتر و ۱۵۰ متر خط انتقال، ۱۵۱کیلومتر و ۳۸۲ متر احداث و توسعه شبکه توزیع، ساخت ایستگاه پمپاژ و ... از فعالیت های انجام گرفته در پروژه های آبرسانی این مجتمع ها بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از کارهای شاخص و موثر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان بعد از انقلاب به دلیل محدودیت های موجود در منابع اعتباری دولتی، استفاده از پتانسیل های جایگزین از جمله خیرین و حتی مشارکت خود مردم در اجرای پروژه های آبرسانی بوده است خاطر نشان ساخت: در این ایام با شکوه ۳۲ روستا با ۳ هزار و ۳۸۹ خانوار از روستاهای استان زنجان با مشارکت اهالی از آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات