نشست مطبوعاتی مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری با اصحاب رسانه

نشست مطبوعاتی مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری با اصحاب رسانه

نشست خبری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه برق رسانی و پاسخ گویی به سوالات خبرنگاران واصحاب رسانه ، در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری ، در آستانه دهه مبارک فجر نشست خبری مدیرعامل ومسئولین این شرکت با اصحاب رسانه وخبرنگاران به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه برق رسانی وپاسخ گویی به سوالات خبر نگاران برگزار و طی این نشست دوساعته نقش موثر رسانه های جمعی در انتقال دستاوردها و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف  تشریح شد.

مهندس مجید فزهزاد مدیر عامل ای شرکت ضمن بیان اهم دستاوردهای ۴۰ ساله صنعت برق استان ،برگزاری نشست های خبری و انتقال اطلاعات به افکار عمومی را با توجه به جبهه رسانه های غربی و استکبار جهانی ضروری دانست و تصریح کرد با وقوع انقلاب اسلامی ؛ برق به دور ترین مناطق استان راه پیدا کرد و محرومیت زدایی گسترده ای در این حوزه انجام شد.

وی تعداد روستاهای برق دارسطح استان را در اول انقلاب، ۱۰ روستا ودر حال حاضر ۷۲۰ روستا اعلام کرد ودر ادامه تعدا مشترکین برق را درسال ۵۷ ،به تعداد ۱۸۲۰۰ مشترک و در بهمن ۹۷ ، بالغ بر ۳۶۲۰۰۰ مشترک عنوان کرد.

ایشان در ادامه سخنان خود به افتتاح وکلنگ زنی ۷۱ پروژه برق رسانی در دهه مبارک سال جاری با اعتباری بالغ بر ۹۸۰۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت از این تعداد ۵۰ پروژه افتتاح و۲۱ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

مهندس فرهزاد در پاسخ به سوال خبرنگاری؛ مشوق های شرکت توزیع برق استان در زمینه صرفه جویی در مصرف برق را برای مشترکین خانگی ، کشاورزی ، صنعتی ، عمومی و سایر مصارف تشریح کرد و سایر اقدامات این شرکت را در حوزه ترویج انرژی های نو بویژه احداث نیروگاهای خورشیدی و مزایای آن برای متقاضیان ، بیان نمود.

در ادامه نشست ؛ خبر نگاران سوالات و پیشنهادات خود در حوزه برق را مطرح کردند که توسط مدیر عامل و مسئولین این شرکت بررسی و مورد تحلیل قرار گرفت.

در پایان کلیپ عملکرد شرکت توزیع برق استان در حوزه مدیریت بحران پخش گردید که مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفت و خبر نگاران از تلاش کارکنان شرکت در جهت تامین برق پایدار ومطمئن برای مردم تقدیر کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری یک شرکت در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات