آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در رشت ، لنگرود و تالش در حال برگزاری است

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در رشت ، لنگرود و تالش در حال برگزاری است

آزمون ورودبه حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در استان گیلان در شهرستان های رشت ، تالش و لنگرود در رشته های معماری نظارت، عمران نظارت ، نقشه برداری ، تاسیسات مکانیکی نظارت، تاسیسات برقی نظارت، معماری اجرا، و عمران اجرا در حوزه های کشاورزی ، معماری و هنر و فنی توسط سازمان نظام مهندسی در حال برگزاری می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان مهندس پدرام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با حضور در این آزمون با اشاره به اجرای صحیح قانون مهندسی ساختمان گفت: هر ساله به منظور اجرای صحیح قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، آزمون نظام مهندسی در رشته های مختلف برگزار می گردد تا افراد با صلاحیت پذیرفته و وارد بازار کار شوند که ورود کارشناسان حرفه ای به بازار ساخت وسازها نقش مهمی در کیفیت سازه ها وتاثیر آن بر ساختار شهری داردکه در این زمینه سازمان نظام مهندسی ساختمان نقش نظارتی بسیار مهمی را ایفا می کند.
وی افزود:از مهندسان بخش ساختمان انتظار می رود که پس از پذیرفته شدن در آزمون نسبت به رعایت نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی پایبند باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه آزمون نظام مهندسی هرساله برای تعیین سطح مهندسین به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار و ورود به حرفه مهندسان برگزار می گردد، افزود: این آزمون برای تایید و اخذ صلاحیت در سه بخش طراحی، نظارت و اجرا برگزار می گردد.

گفتنی است زمان اعلام نتایج این آزمون متعقاباً اعلام و از طریق وبسایت دفتر امور مقررات ساختمان، به نشانی:inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات