حضور اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند انقلاب ا...

حضور اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند انقلاب ا...

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی عصر روز ۱۲ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی اراک بدست استاندار مرکزی و با حضور نمایندگان مجلس در شورای اسلامی ، معاونین استاندار ، مدیران کل دستگاههای اجرایی و سایر مسئولین استانی گشایش یافت .

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گفت : با حضور در نمایشگاه به معرفی دستاوردهای ۴۰ ساله خود پرداخته ایم و ضمن معرفی پروژه های مهم انجام شده این اداره در سالهای گذشته ، همکاران واحدهای مختلف ، در میز خدمت مستقر در نمایشگاه آماده پاسخگویی به مراجعان محترم می باشند .

وی اضافه کرد : مهندس مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز عصر روز جمعه ۱۲ بهمن و صبح روز یکشنبه ۱۴ بهمن با حضور خود در میز خدمت در نمایشگاه به مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان در حوزه های راه های اصلی و روستایی ، مسکن ، املاک ، بازآفرینی شهری و شهرسازی خواهند پرداخت .

گفتنی است این اداره کل دارای ۱۴ پروژه قابل افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی می باشد که برخی از آنها در ایام مبارک دهه فجر با حضور مسئولین صورت خواهدگرفت..

۱۲ کیلومتر از محور خمین – الیگودرز یکی از پروژه هایی بود که در نخستین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید و پروژه تقاطع غیرهمسطح فرمهین نیز یکی از پروژه های مهمی است که در این ایام افتتاح آن صورت خواهد پذیرفت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات