ورودی شهرک شهید صیاد شیرازی ساماندهی می شود

ورودی شهرک شهید صیاد شیرازی ساماندهی می شود

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده گفت: شهرک صیاد شیرازی در ورودی غرب تبریز با مشکلات زیرساختی اساسی روبرو است که شهرداری برای تامین نیازهای رفاهی اهالی و ساکنان این شهرک با نهادهای مرتبط همکاری می کند .

احمدزاده گفت: پروژه ساماندهی ورودی شهرک صیاد شیرازی به طول ۸۰۰ و عرض ۳۵ متر با حجم مخلوط ریزی ۱۲ هزار مترمکعب در برنامه معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز قرار گرفته است .

شهردار منطقه ۶ تبریز افزود: شهرداری منطقه شش تبریز مصمم به ایجاد تحرکات و اصلاحاتی در مسیر و محدوده شهرک صیاد شیرازی برای تامین نیازهای اهالی و افزایش ساخت‌وسازهای این منطقه است .

احمدزاده اظهار داشت: شهرک صیاد شیرازی برای اسکان جمعیتی معادل ۳۳ هزار نفر طراحی شده است که بزرگترین مشکلی که از طرف شهرداری قابل پیگیری و حل است راه دسترسی به شهرک است .

شهردار منطقه ۶ تاکید کرد: شهرداری در جهت تسهیل و کمک به اهالی صیاد شیرازی در راستای سیاستهای تشویق شورا و شهرداری نسبت به تخفیف در امر صدور و پروانه ساختمانی تا ۶۵ درصد اقدام کرده است .

احمدزاده گفت: منطقه ای که امروز به نام شهرک شهید صیاد شیرازی در غرب تبریز شناخته می‌شود، ۲۰ سال قبل احداث شده و یکی از بزرگترین شهرک های شهر تبریز است که بالغ بر ۴۳۰۰ قطعه تجاری و مسکونی در آن وجود دارد .

گفتنی است، شهرداری منطقه ۶ تبریز در محدوده شمالغرب تبریز، شامل شهرک‌های بهشتی، امام (ره)، قراملک، شنب غازان، قراملک، خانه سازی، خطیب، رسالت، و روستاهای آناخاتون، الوار و مایان اولیا و سفلی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات

      با سلام.مسئولين محترم شهرداري کلانشهر تبريز در صورت امکان به مشکلات شهرک شهيد صياد شيرازي تبريز که در قسمت ورودي شهر تبريز قرار دارد بيشتر رسيدگي بفرماييد.چندين موارد رانام مي برم که در شهرک شهيد صياد شيرازي تبريز لازم الاجراست. 1. از صوفيان تا ميدان آذربايجان يک بيمارستان و هتل و حتي يک مکان براي استراحت مسافران و گردشگران داخلي و خارجي وجود ندارد.شهرک شهيد صياد شيرازي که در اين مسير قرار دارد بهترين فرصت را دارد که همه اينها در اين شهرک احداث بشه. 2. دروازه اي در مسير تبريز_صوفيان ايجاد شود .مثلا دروازه استانبول که قرار بود توسط شهرداري من