تبیین فرهنگ فاطمی و بیان جایگاه انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر شهرداری

تبیین فرهنگ فاطمی و بیان جایگاه انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر شهرداری

به گزارش شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای براندازی و توطئه‌چینی علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی در جامعه امری ضروری است.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه تمامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون شهدای ایران اسلامی است گفت: مردم ایران به خصوص شهروندان تبریزی با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام انقلاب را به تمام جهان صادر می کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه های دهه فجر  شهرداری ورود به گفتمان انقلاب اسلامی است تا برای نسل جدید واقعیت‌های دوران انقلاب تبیین شود، افزود: در برابر هجمه‌های شدید دشمنان برای مواجهه با انقلاب اسلامی، تبیین واقعیت‌های دیروز، دستاوردهای امروز و چشم‌انداز آینده در این رویکرد موردتوجه جدی قرار گرفته است

حجت الاسلام احمد حمیدی  با اشاره به اهمیت راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن ، بر لزوم حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی به عنوان تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

حجت الاسلام احمد حمیدی  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحکیم بنیان خانواده اساس هدایت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می آید و  با مدنظر قرار دادن این موضوع شهرداری تبریز گسترش تحکیم خانواده و آموزش مهارتهای زندگی  را در راس راهبرد های اجتماعی خود قرار داده است و تا کنون توانسته منشا خدمات بیشماری در این حوزه  باشد.

وی با اشاره به این‌که ظرفیت‌های اجتماعی شهرداری تبریز در خدمت ارتقای مهارت‌های بانوان است، افزود: اقدامات شهرداری تبریز در توسعه پارک‌های ویژه بانوان و  برنامه‌های مستمر فرهنگسراها ونشست ها ونمایشگاهها و   همایش‌های مختلف، در راستای افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی تدوین شده است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه عرضه محصولات و دستاوردهای بسیج همزمان با آغاز برنامه های دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام احمد حمیدی  معاو ن فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریزو فرمانده بسیج امور بانوان و مدیر فرهنگی منطقه یک در پارک بانوان شمس تبریزی گشایش یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات