شهردار ارومیه: امسال، ۴۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر در دست اجرا است

شهردار ارومیه: امسال، ۴۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر در دست اجرا است

شهردار ارومیه گفت:  امسال،۴۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر در دست اجرا است.

به گزارش مدیریت ارتباطات  و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تبریک فرا رسیدن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد:  طی سال جاری ۴۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر در دست اجرا است که بیشتر پروژه ها در هفت دولت و در دهه فجر و همچنین تا پایان  فروردین ۹۸ افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: طی سال جاری پروژ ه های شاخصی چون ۱۱۰ هزار مترمربع  پیاده روسازی و یک  میلیون متر مربع زیر سازی و آسفالت ریزی صورت گرفته است .

حضرت پور با اشاره به برنامه های شهرداری ارومیه به مناسبت دهه فجر بیان کرد:  فضاسازی شهر ، شرکت در  ایام مناسبتی این روز چون تجمع  دیروز همزمان با ورود با شکوه امام (ره)  در ۱۲ بهمن ماه  در میدان انقلاب  و شرکت در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب  در پارک جنگلی و حضور باشکوه در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه همزمان با احاد مردم ایران از جمله برنامه ها است .

وی با اشاره به عملکرد شهرداری ارومیه طی چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز،  بیان کرد:  وجود یک ایستگاه آتش نشانی در سال ۵۷ و ۱۰ ایستگاه در سال ۹۷ ،  وجود ۲۸۰۰۰۰ واحد مسکونی و تجاری در سال ۹۷ و ۳۱۷۰۳ واحد در سال۵۷، وجود ۵ منطقه شهری با ۱۶ ناحیه در سال۹۷ و یک منطقه شهری و ۳ ناحیه در سال ۵۷، وجود ۷۴ میدان شهری در سال ۹۷ و ۷ میدان در سال ۵۷، وجود ۱۵ باب فرهنگسرا در سال ۹۷ و عدم وجود فرهنگسرا در سال ۵۷ ، وجود ۹۹۶ خیابان در سال ۹۷ و ۱۷۰ خیابان در سال ۵۷ و وجود ۲۰ تقاطع غیر هم سطح و نبود هیچ تقاطعی درسال ۵۷ از عملکرد شهرداری طی چهل سال پیروزی انقلاب تا به امروز است .

شهردار ارومیه با اشاره به توسعه سرانه فضای  سبز و تعداد پارک طی چهل سال گذشته تا به امروز، عنوان کرد: سرانه فضای سبز در سال های ۹۷ و ۵۷ به ترتیب ۶۳/۱۱ و ۶/۰ بود و هم چنین تعداد پارک در سال ۹۷ برابر با ۱۲۷ پارک به مساحت ۴۴۲۳۶۱۶ هکتار و سال ۵۷، ۶ پارک به مساحت ۱۰۶۷۱۴ است .

وی مساحت شهر ارومیه  در سال ۹۷ و ۵۷ را نیز به ترتیب ۱۱۲۳۳ و ۱۴۴۴ هکتار عنوان کرد .

شهردار ارومیه ادامه داد:   با وجود این انقلاب باشکوه همچنان دشمنان اسلام  دست از دشمنی برای این کشور برنداشته اند و سعی دارند از وادی های دیگر چون راه اندازی جنگ اقتصادی بر روی صحنه باشند و منجر به  تفرقه افکنی بین آحادم مردم شوند اما این را بدانند که این توطئه ها خیالت واهی است.

وی با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم مشکل ایدئولوژیک با ما دارند، گفت: دشمنان این مرز و بوم دوست ندارند  انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای اسلامی برود و همچنان سعی در بد جلوه دادن  آن در نقشه جهان  را دارند اما این را بدانند مردم انقلابی ایران  با وجود تمام مشکلات همچنان انقلابی هستند و می مانند .

شهردار ارومیه با اشاره به حضور باشکوه و منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه  در سال جاری بیان کرد:  حضور با شکوه مردم طی هر سال در راهپیمایی ۲۲ جواب یاوعه گویی های دشمن را  می دهد و این را دشمن بداند ملت ایرات هیچ گاه تسلیم باج خواهی آنها نمی شود و از این تریبون از مردم دعوت می کنیم در راهپیمایی وحدت بخش ۲۲ بهمن ماه حضور به هم رسانند.

وی در ادامه تعریض جاده چی چست اشاره کرد و بیان کرد:  نقشه های اجرایی این جاده هنوز از سوی راه وشهر سازی در اختیار شهرداری قرار نگرفته است و در صورت تحویل تا پایان  سال جاری شهرداری اقدام به تعریض  تا زندان خواهد کرد .

شهردار ارومیه با اشاره به ساماندهی معضل سد معبر در محدوده مرکزی ، بیان کرد:   فاز دوم سد معبر در خیابان های مستقرر در رینگ میانی شهر از این هفته آغاز می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات