معرفی مسئول حراست شورای اسلامی شهر/ برای تمامی پرسنل شهرداری کارت شناسایی صادر می کنیم

معرفی مسئول حراست شورای اسلامی شهر/ برای تمامی پرسنل شهرداری کارت شناسایی صادر می کنیم

مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: در تمامی مجموعه های شهرداری نیروهای حراست را مستقر خواهیم کرد که وظایف محوله خود را پیگیری کنند و همچنین با رایزنی و هماهنگی های به عمل آمده مسئول حراست شورای اسلامی شهر نیز معرفی خواهد شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نادر کاظمی اظهار کرد: فعالیت در شهرداری که مجموعه ای خدمات رسان است و ارتباط مستقیم و رو در رو با مردم دارد بسیار حساس و دارای ملاحظات ویژه خود است.

وی افزود: شهرداری نهادی است که همه نزدیک به ۷۰۰ هزار جمعیت شهرنشین ارومیه با آن در ارتباطند و از این رو در مراجعات مردم به شهرداری حتی اگر نتوانیم کارشان را راه بیندازیم باید با رویی خوش و گشاده و با اجتناب از بروکراسی اداری مردم را ناراضی نگردانیم.

مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: قانون این اجازه را به شهرداری نمی دهد که همه شهروندان راضی باشند اما باید برای کسب حداکثر رضایت شهروندان عزمی جدی در بین پرسنل وجود داشته باشد.

کاظمی با بیان اینکه مدیون شهدا و آرمانهایشان هستیم و باید در این باره احساس مسئولیت داشته باشیم، ادامه داد: اگر هرکسی به وظیفه خود آگاه بوده و در جایگاهی که قرار گرفته خود را نیروی بازرسی و حراست بداند، مشکل چندانی در امور پیش نمی آید و نیازی به واحدهای اداری مورد اشاره نیز احساس نمی شود.

وی ضمن بیان اینکه بهترین ارزیاب ما مردم هستند، تصریح کرد: اگر احساس مسئولیت کنیم و لغزشی نیز نداشته باشیم، مردم هم هیچگاه ناراضی نخواهند بود.

کاظمی با توجه به وضعیت مالی حاکم بر شهرداری ها اظهار کرد: همه پرسنل شهرداری در هر سمت و مقامی باید به فکر صرفه جویی و همچنین ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری باشند و با جلوگیری از تخلفات اداری جلوی شائبه ها را نیز بگیرند.

وی افزود: همچنین برای تمامی پرسنل شهرداری ارومیه در نظر داریم کارت شناسایی پرسنلی صادر کنیم که دستگاه چاپ و صدور کارت نیز تامین شده است و تمامی مراحل در حراست شهرداری ارومیه انجام خواهد شد.

کاظمی گفت: در تمامی مجموعه های شهرداری نیروهای حراست را مستقر خواهیم کرد که وظایف محوله خود را پیگیری کنند و همچنین با رایزنی و هماهنگی های به عمل آمده مسئول حراست شورای اسلامی شهر نیز معرفی خواهد شد.

مدیر حراست شهرداری ارومیه با تاکید بر الزامی بودن نظم و انضباط اداری در ورود و خروج پرسنل و همچنین در نحوه رفتار با ارباب رجوع و پوشش پرسنل شهرداری، خاطرنشان کرد: نمازهای جماعت شهرداری ضروری است پرشکوه برگزار شود و از این رو از مدیران انتظار داریم تا الگویی برای پرسنل خود باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات