پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چناران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چناران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، حسین سپهری ریاست شورا و مهندس هادی بارویی شهردار چناران در پیامی آغاز دهه مبارک فجر را به مردم انقلابی شهرستان تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

انقلاب اسلامی ایران نقطه رهایی مردم تحت سلطه کشور از جهل، ستم، استبداد و رسیدن به نور و دستیابی به استقلال و آزادی بود.

رسیدن به آزادی دینی و رهیدن از بیداد و ظلم رژیم ستم شاهی به رهبری مردی از سلاله حضرت زهرا (س) که در آستانه شهادت آن بانوی فداکار نیز قرار داریم، هدفی جز بسط اسلام در کشورمان نداشت.

این رخداد بزرگ قرن و بیداری اسلامی آن سالها با پیوند امت به اصل خدشه ناپذیر امامت و ولایت گره خورد و چه زیبا این مردم بزرگ، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را با مبارزه علیه حکومت استبداد شاهی، عملی کردند و با نثار جان خویش عزت، کرامت و آزادی را بدست آوردند.

امسال تقارن چهل سالگی پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه نمایانگر این است که قیام مردم ایران خیزشی علوی و فاطمی بود که از آموزه های اصیل حسینی هم بهره گرفت.

با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهیدای عزیز این مرز پر گهر، چهلمین فجر انقلاب اسلامی را به عموم مردم انقلابی و ولایی شهرستان چناران تبریک و تهنیت عرض میکنیم و امید آن داریم به برکت جانفشانی های مردان و زنان ایران اسلامی به قله های بیشتری از پیشرفت، عزت و افتخار دست یابیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات