پیام تبریک سرپرست شهرداری شوشتر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

پیام تبریک سرپرست شهرداری شوشتر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

عباس اسکندری نیا با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفته و بر تداوم ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالفَجر ولیالٍ عَشر

ایام الله دهه فجر در حالی با یاد شهدا و گرامیداشت خاطرات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می شود که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارد و به نگینی در میان کشورهای جهان تبدیل شده است.

هم اکنون ایران اسلامی در مقطع خاصی از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر امسال از اهمیت بسیاری برخوردار باشد و این مهم ایجاب می کند که واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیش از گذشته تبیین شود تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.

بی تردید ۲۲ بهمن ماه ۹۷ برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ خواهد بود و نمایشی بی مثال از پاسداشت ارزش های دینی و ملی و مانوری با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی و مردم شریف شوشتر رقم خواهد خورد.

اینجانب به عنوان سرپرست شهرداری شوشتر ، سرآغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به حضور ملت شریف ایران، خاصه مردم شهید پرور شوشتر در پیروزی انقلاب اسلامی تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف خواستارم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات