پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر ، اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفتند .

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر در حالی با یاد شهدا و گرامیداشت خاطرات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می شود که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارد و به نگینی در میان کشورهای جهان تبدیل شده است.

تقارن ایام عزای بزرگ بانوی جهان اسلام ، فاطمه زهرا(س) با بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها از عظمت این روزها نمی کاهد که تاکید آشکاری است بر آن که ، انقلاب از تعالیم و سیره اهل بیت عصمت و طهارت سرچشمه می گیرد.

هم اکنون ایران اسلامی در مقطع خاصی از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر امسال از اهمیت بسیاری برخوردار شود. بی تردید اگر امروز مشاهده می شود که در اقصی نقاط جهان ، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، ناشی اهداف بلندی است که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تجلی یافته است .

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره ) و شهدای والامقام جمهوری اسلامی، ایام دهه فجر را به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و تمامی خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم و همیشه در صحنه شهر شوشتر تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات