تئاتر اجتماعی ویژه کودکان محلات کم‌برخوردار شیراز اجرا شد

تئاتر اجتماعی ویژه کودکان محلات کم‌برخوردار شیراز اجرا شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سارا همت با تاکید بر اینکه کودکان نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در پویایی فرهنگ و رشد آینده کشور دارند بنابراین نیاز ضروری امروز در برنامه‌های فرهنگی تعامل ادارات با یکدیگر است، اظهار کرد: تئاتر اجتماعی برای ۱۲۰۰ نفر از دختران و پسران محلات کم برخوردار شیراز با هدف تقویت عزت نفس آنها اجرا شد.
وی با بیان اینکه سازمان‌ها در مقابل جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند دارای مسئولیت‌هایی با ارزشی متفاوت هستند، خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی‌ها و برنامه‌‌ریزی بر اساس نیازهای موجود جامعه و همراه کردن مردم در این فعالیت‌ها می‌تواند تاثیراتی عمیق و ماندگار به دنبال داشته باشد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تاکید کرد: نتیجه‌ این برنامه‌ریزی‌ها برای محلات کم‌برخوردار با محوریت کودکان، بهبود کیفیت زندگی آحاد مردم است و بدون تردید در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری اهمیت چنین فعالیت‌هایی احساس می‌شود.
همت با بیان اینکه اجرا تئاتر اجتماعی، ادای حق شهر به کودکان محلات کم‌برخوردار بوده است، عنوان کرد: مهربانی و نشاط اجتماعی را برای همه می‌خواهیم.
وی هدف از اجرای این برنامه را تقویت عزت نفس، ارتقاء حس تشخّص، تقویت هویت جمعی از طریق ایجاد خاطره مشترک، ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش سطح سرمایه اجتماعی این کودکان بیان کرد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: برنامه تئاتر اجتماعی ویژه کودکان محلات کم‌برخوردار با همکاری این سازمان و آموزش و پرورش نواحی ۳ و ۴ شیراز اجرا شده است. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات