آموزش تفکیک زباله از مبدا در قالب نمایش عروسکی در غرفه مدیریت پسماند شهرداری کرمان

همه روزه در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می گیرد:


آموزش تفکیک زباله از مبدا در قالب نمایش عروسکی در غرفه مدیریت پسماند شهرداری کرمان



مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، از ارائه‌ی آموزش های تفکیک زباله از مبدا در قالب نمایش عروسکی در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، قربانی با اشاره به اینکه تفکیک زباله از مبدا و کاهش حجم زباله از اهداف سازمان مدیریت پسماند محسوب می‌شود، گفت: در این راستا آموزش‌های عملی مدیریت پسماند به کودکان به عنوان تاثیرپذیرترین قشر جامعه، امری مهم و ضروری است و به همین دلیل آن را در اولویت آموزش های سازمان قرار دادیم.
وی ادامه داد: به همین منظور و با توجه به استقبال خوب شهروندان به ویژه مدارس و مهدهای کودک، در ایام نمایشگاه هر روز، در دو نوبت صبح و عصر دوره آموزش تفکیک زباله از مبدا برای کودکان در قالب نمایش عروسکی برگزار می شود.
قربانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص تعامل و همکاری با سازمان مدیریت پسماند شهرداری در راستای توسعه فرهنگ مدیریت پسماند، افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری بتوانیم این دوره های آموزشی را به طور مداوم برگزار کنیم.
گفتنی است آموزش‌های عملی مدیریت پسماند در قالب نمایش عروسکی در ایام نمایشگاه هر روز در شیفت صبح (دو نوبت ساعت‌های ۹ و ۱۱) و عصر (ساعت ۱۷) برای دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک برگزار می شود.


مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۲۰۳.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۵۰.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۵۴۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات