در اولین روز از دهه مبارک فجر:دو بوستان جدیدشهر زرند به بهره برداری رسید .

در اولین روز از دهه مبارک فجر:دو بوستان جدیدشهر زرند به بهره برداری رسید .

طی مراسمی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند،مهندس مهدلو شهردار،معاونین و مدیران شهرداری و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان دو طرح عمرانی ,خدماتی و تفریحی شهرداری زرند به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند افتتاح بوستان طبیعت با مساحت ۴۰۰متر مربع ،بوستان فرهنگیان با مساحت ۲۹۰۰متر مربع واعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسیدند .

شهردار زرند در این مراسم ها یکی از موارد مهمی که در برنامه‌ریزی شهری و محورهای توسعه یک شهر به سیما و منظر شهری زیبایی می‌بخشد، احداث پارک‌ها و فضاهای سبز شهری دانست و گفت: وجود فضاهای سبز با کیفیت می‌تواند علاوه بر کاهش آلودگیها سلامت جسم و روح را برای مردم به ارمغان آورد .

منتخب شورای شهر زرند نقش امکانات رفاهی و تفریحی در شهرها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت:سعی داریم فضای مرده شهر را از یک حالت بی روح به یک حالت سرزنده و شاداب تبدیل نمائیم.

مهندس مهدلو شهردارزرندایجاد بوستانهای جدید را از مهمترین اهداف شهرداری زرند دانست و گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۵ بوستان جدید در سطح شهر به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس محمد رضا مهدلو رفاه ،آسایش و پیشرفت همه جانبه شهر را از وظایف مدیریت شهری دانست و گفت: مدیریت شهری زرند نگاه ویژه و به تمامی بخشهای شهر داشته و ما به عنوان مسئولین شهری تلاش خواهیم کرد توزیع خدمات و امکانات برای بهرمندی شهروندان به صورت یکسان و عادلانه باشد .

وی اضافه کرد:  شهرداری براساس رسالت خود در جهت افزایش سرانه فضای سبز و تقویت رفاه و آسایش شهروندان اقدام به طراحی و ایجاد دو پارک محله طبیعت و فرهنگیان کرده است .

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در این مراسم از فعالیتهای شهرداری زرند تقدیر کرد.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات