نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی با استاندار زنجان...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ، دکتر حقیقی استاندار زنجان بمناسبت آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،با مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست ،استاندار زنجان ضمن تبریک آغاز دهه فجر و شروع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روابط عمومی های و اصحاب رسانه که دستاوردهای و اقدامات دولت را به مردم ارائه می دهند و هم صلابت و اقتدار ایران را به رخ دشمنان میکشند تقدیر و تشکر نمود.

دکتر حقیقی اظهار داشت: باید در روابط عمومی ها کارهای عملی و شهودی انجام شود و جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی مشخص گردد.

وی سپس ادامه داد: آمار های ارائه شده توسط روابط عمومی ها باید وحدت رویه داشته باشند و این یکپارچگی درآمار ارائه شده، نیازمند مرکز آمار صاحب سبک می باشد.

استاندار زنجان در ادامه بیانات خود افزود: ما باید طبق منویات رهبر کبیر انقلاب و سفارشات مقام معظم رهبری حرکت نمائیم تا از شیطنت شیاطین جلوگیری گردد.

وی تاکید نمود: اطلاع رسانی به مردم باید همه جانبه و برای ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه به صورت مستمر انجام شود تا بیگانگان از عدم اطلاع مردم ،سوء استفاده نکنند.

نماینده عالی دولت در استان ،روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و مدیران از طریق رسانه ها دانست و به ایده آفرینی در روابط عمومی تاکید نمود.

دکتر حقیقی در بیانات خود با تاکید به ضرورت اطلاع رسانی در عصر حاضر خاطر نشان کرد: جهت خنثی نمودن نقشه دشمنان اسلام و ایران ،باید کلیه دستاوردهای و اقدامات را در قالب اینفو گرافی در کانال های ارتباطی اعم از سایت ،فضای مجازی ،جراید و ... به جامعه ارائه نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات