در نمایشگاه شکوه چهل سالگی با حضوردکتر حقیقی استاندار زنجان ،...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ،همزمان با افتتاح نمایشگاه دست آورد های چهل ساله انقلاب طی مراسمی با حضور دکترحقیقی استاندار زنجان ازاپلیکیشن سامانه ساجد(سامانه جامع درآمد و امور مشترکین) شرکت آب منطقه ای زنجان رو نمایی شد.

دکتر فتح اله حقیقی در آئین افتتاح نمایشگاه "شکوه چهل‌سالگی" در زنجان، دهه فجر را فرصت گرانبهایی برای ارائه گزارش عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی به مردم دانست و گفت: یکی از اهداف برپایی نمایشگاه شکوه چهل‌سالگی نیز ارائه خدمات و دستاوردهای چهل ساله دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی و انقلابی در استان زنجان به مردم بوده تا ضمن بیان خدمات، توانمندی جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

استاندار زنجان با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در کشور و استان زنجان اظهار کرد: دستاوردهای امروز انقلاب مختص به یک دولت نیست بلکه نمودی از خدمات و اقدامات نظام و حاصل تلاش ها و فداکاری های جوانان دیروز طی چهل سال اخیر در کشور و استان زنجان است.

در جریان این مراسم،مهندس رضاپور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان اظهارداشت: این نرم افزار بخشی از سامانه جامع درآمد و امور مشترکین می باشدکه برای اولین بار در کشور به سفارش شرکت آب منطقه ای زنجان به همت گروه نرم افزاری آداک مستقر در پارک علم و فناوری طراحی و تولیدشده و امکانات متنوعی برای مدیران و مشترکین شرکتهای آب منطقه ای در بستر تلفن های هوشمند ایجاد کرده است.

وی افزود: مدیران شرکت می توانند با ورود به این سامانه امن ،آمار جامعی از داده های سامانه مانند تعداد مشترکین حقیقی و حقوقی ،تعداد پروانه بهره برداری ،پروانه حفر،موافقت اصولی صادر شده و تعداد منصوبات نصب شده را مشاهده نموده و بصورت لحظه ای میزان مصارف آب را به تفکیک سال مالی و میزان درآمدهای محقق شده رصد نمایند .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در این رونمایی خاطر نشان نمود که این ابزار در سطح کلان و ملی میتواند به مدیریت و حل بحران آب ، کمک شایانی نماید، همچنین مشترکین شرکت نیز میتوانند بدون مراجعه حضوری از امکانات متنوعی از قبیل مشاهده آخرین وضعیت بدهکاری یا بستانکاری،قبوض صادر شده بهمراه پروانه های بهره برداری ،درخواست تخصیص و پرداخت قبوض استفاده نمایند.

این گزارش حاکی است، استاندار زنجان پس از رونمایی از سامانه ، از سایر نقاط غرفه شرکت آب منطقه ای زنجان بازدید و در جریان وضعیت طرحهای عمرانی شرکت آب منطقه ای زنجان قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات