پروژه برق رسانی در دهه فجر امسال در شمال استان ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان،  امیرجهانشاهی با اشاره این که برای افتتاح این تعداد پروژه، ۲۳۶ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده افزود: ارتقاء قابلیت اطمینان و بهبود و پایداری شبکه، بازسازی خطوط برق رسانی، افزایش ظرفیت و زیرساخت برای توسعه پایدار شبکه برق، تامین و بهبود روشنائی معابر عمومی و ارتقاء بهره وری با کاهش تلفات برق و بهبود ضریب بهره برداری از شبکه و همچنین هوشمندسازی، از جمله اهداف اجرایی این پروژه ها به شمار می رود.

وی توسعه خدمات غیرحضوری به منظور تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال یکی از اقدامات صورت گرفته در سطح شمال استان کرمان ذکر کرد و افزود: در راستای تحقق اهداف سند استراتژیک شرکت ازابتدای آذرماه سال جاری کلیه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق به دفاتر پیش خوان دولت واگذار شده است.

جهانشاهی افزود: پروژه تامین برق روستاهای فاقد برق درشهرستان رفسنجان، شهربابک، زرند  با اعتبار بالغ بر۳۴ میلیارد ریال در روستاهای گروئیه، چشمه یحیی، احمدآباد گودگهرت، کدر، حاجی آباد، به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان اضافه کرد: ساختمان اداری توزیع برق رفسنجان نیز با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال احداث شد که هم زمان با ایام الله دهه فجر با حضور نماینده مردم رفسنجان در مجلس و مسئولان شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب در صنعت برق گفت: بهره مندی روستاهای بالای ۱۰خانوار در محدوده شمال استان کرمان از نعمت روشنایی با توسعه واصلاح زیرساخت های شبکه برق یکی از افتخارات این شرکت در خدمات رسانی به مردم است.

وی همچنین از کاهش ۲۳درصدی مدت زمان خاموشی ها به ازای هر مشترک در سال ۹۷ در مقایسه با سال گذشته خبرداد و گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب تعداد ۹۵ روستا در استان کرمان از نعمت برق برخوردار بودند که بعداز گذشت چهل سال به ۱۳۹۱ روستا افزایش یافته است.

جهانشاهی افزود: در سال ۵۷ تعداد خانوارهای استفاده کننده از نعمت برق ۵۹۴۰۰ مشترک بود که هم اکنون به ۶۱۵۵۰۲ اشتراک رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ،در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در بوستان مادر شهر کرمان با حضور کارشناسان دفتر مدیریت مصرف، خدمات مشترکان به شهروندان ارائه خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات