همزمان با چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع تبریز، عادل کاظمی مدیرعامل این شرکت، در مراسم افتتاح پروژه های شاخص شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این شهرستان، بیان کرد: مدیریت توزیع نیروی برق اسکو در دهه فجر سال ۹۷، تعداد ۹ پروژه شاخص به ارزش بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

وی با اشاره به احداث ساختمان امور برق سهند، اظهار داشت: ساختمان امور برق سهند با زیر بنای یک هزار و ۴۱۹ مترمربع با هزینه کرد بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی تصریح کرد: تامین روشنایی معابر لوپ های میدان فاز ۳ و مساکن مهر شهر جدید سهند با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی با تاکید بر تخصصی شدن ارائه خدمات در شرکت توزیع نیروی برق تبریز، تشریح کرد: با تاسیس شرکت توزیع نیروی برق تبریز در سال ۷۵ تمامی خدمات توزیع برق به مشتریان کاملا تخصصی صورت گرفته و هیچ گونه وابستگی در ارائه این خدمات وجود ندارد.

کاظمی با تاکید بر عملکرد ۲۳ ساله شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: تعداد مشترکین شهری و روستایی در سال ۷۵ بالغ بر ۳۳۶ هزار مشترک بود که در سال ۹۷ با رشد بیش از ۳ برابر به یک میلیون مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص مصرف سرانه خانگی گفت: در سال ۷۵ میانگین مصرف سرانه خانگی ۵۰۰ کیلووات ساعت بود که در حال حاضر به یک هزار و ۹۰۷ کیلووات ساعت رسیده است که این مقدار نشان از رشد رفاه و توسعه دارد.

همچنین وی ادامه داد: زمان خاموشی به ازای هر مشترک در سال ۷۵ نزدیک به ۱۵ دقیقه در روز بود که در سال ۹۷ به ۱ دقیقه کاهش و بهبود پیدا کرده است.

وی با اشاره به روند تعداد رشد چراغ های روشنایی معابر نسبت به سال ۷۵ بیان کرد: تعداد شعله های چراغ های روشنایی معابر در سال ۹۷ نزدیک به ۲۰۰ هزار شعله می باشد که حدود ۳ درصد مصارف کل انرژی حوزه عملیاتی شرکت را به خود اختصاص می دهد و نسبت به سال ۷۵ به جهت تعداد چراغ ها رشد بالغ به سه برابری را نشان می دهد.

کاظمی در ادامه سخنان خود به برقدار بودن روستاهای تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق تبریز اشاره کرد و افزود: ۸۶ روستا در سال ۷۵برقدار بود که در حال حاضر تمامی ۱۴۶ روستای تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق تبریز در شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر از نعمت برق برخوردار هستند.

وی با اشاره به روز های پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را باید گرامی بشماریم و اگر خدمتی ارائه می شود و یا پروژه ای افتتاح می شود عامل اصلی آن، از خود گذشتگی شهدای انقلاب است که نباید یاد و خاطره آن عزیزان فراموش شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تلاش همکاران خود، ۱۶ نرم افزار ارائه خدمات غیر حضوری را در روزهای اخیر راه اندازی کرده تا مردم عزیز، به سهولت از خدمات این شرکت استفاده کنند.

اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی
فرماندار شهرستان اسکو گفت: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی است.

مرتضی محمد زاده با اشاره به سالروز چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: چهل سالگی به معنای بلوغ است و ما باید به لحاظ گفتمانی و ارائه آمار و ارقام نیز به بلوغ برسیم.

وی با اشاره به جایگاه جهانی برق بیان کرد: شاخص جهانی تولید برق در ایران ۸۰ هزار مگاوات است که در رتبه ۱۵ جهان قرار دارد.

وی با تاکید بر ارائه خدمات سریع و آسان توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز، تصریح کرد: همین که تمامی متقاضیان برق مساکن مهر از نعمت برق برخوردار شده اند، نشانه عملکرد خوب این شرکت است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات