افتتاح  پکیج تصفیه آب روستای دودهک با حضور استاندار استان مرکزی

افتتاح پکیج تصفیه آب روستای دودهک با حضور استاندار استان مرکزی

در دومین روز از دهه مبارک فجر پروژه تصفیه آب روستای دودهک شهرستان دلیجان با حضور استاندار استان مرکزی و معاونین ایشان ، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان دلیجان ، مدیر عامل شرکت آبفار استان مرکزی و جمعی از مردم و مسولین برگزار شد.

در این مراسم مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: نصب و بهره برداری از این سیستم تصفیه آب ۳.۵ میلیارد ریال هزینه داشت و با بهره برداری از آن ، آب شرب روستای دودهک شهرستان دلیجان با تعداد ۱۷۱۶ نفر به صورت سالم و بهداشتی تصفیه میگردد.

وی گفت :  آب شرب این روستا از خط انتقال پروژه آبرسانی کوچری تامین میگردد که با استفاده از این پکیج ، تصفیه شده و به صورت سالم و بهداشتی به مشترکین روستای دودهک تحویل می شود.

عرفانی نسب افزود : در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح شهرستان دلیجان ، ۷ پروژه آبرسانی به روستاها با هزینه ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به طور همزمان به بهره برداری میرسد که پروژه تصفیه آب روستای دودهک ، یکی از این پروژه ها می باشد.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی از بهره برداری ۳۰ پروژه آبرسانی به روستاها در سطح استان مرکزی با هزینه ای بالغ بر ۸۰۷۸۸ میلیون ریال خبر داد و گفت :  مجموعا ۳۳ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۲۸۰۴ نفر از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات