آغاز به کار غرفه شرکت آبفار مرکزی در نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در اراک

آغاز به کار غرفه شرکت آبفار مرکزی در نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در اراک

نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اراک آغاز به کار کرد و شرکت آبفار مرکزی با برپایی غرفه  و استقرار میز خدمت در آن ، آمادگی ارایه خدمات خود ، به مشترکین را دارد.

به گزارش شرکت آبفار مرکزی محمد حامدی رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت با بیان این خبر گفت :در این غرفه علاوه بر میز خدمت ، خدمات آبرسانی ارایه شده به روستاها در ۴۰ ساله گذشته و همچنین خدمات الکترونیکی جدید این شرکت در معرض دید عموم قرار گرفت.

رئیس اداره روابط عمومی و آموزشی شرکت آبفار از حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت در غرفه مذکور جهت ملاقات عمومی با مردم در طول مدت نمایشگاه خبر داد.

وی گفت : در این نمایشگاه غرفه ای مجزا برای نقاشی های برتر مسابقه سراسری آب = زندگی که در مدارس روستاهای استان مرکزی در سال جاری انجام شد ، برپا گردید و برترین آثار نقاشی های دانش آموزان مدارس روستایی استان در این غرفه به نمایش گذاشته شد.

حامدی افزود : در روز یکشنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه با مشارکت شرکت آب و فاضلاب شهری استان جشنواره نخستین واژه در سالن آمفی تاتر این نمایشگاه راس ساعت ۱۰- ۱۱ صبح برگزار میگردد.

قابل ذکر است این نمایشگاه از تاریخ ۱۲  لغایت ۱۷ بهمن ماه همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید عموم مردم می باشد که روستاییان عزیز می توانند با مراجعه به غرفه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی از خدمات این شرکت استفاده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات