تامین آب شرب یک هزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت روستایی دلفان لرستان

تامین آب شرب یک هزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت روستایی دلفان لرستان

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح آبرسانی به روستای سراب غضنفر شهرستان دلفان لرستان با جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۶۴۲ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در آیین بهره برداری از این طرح گفت: برای اجرای این طرح بیش از سه هزار و ۶۵۰ متر لوله گذاری شده و یک حلقه چاه نیز حفر شده است.

مهندس علیرضا کاکاوند افزود: در این راستا یک حلقه چاه به عمق ۱۶۰ متر حفر شده و یک باب مخزن به حجم ۵۰۰ متر مکعب ساخته شده است.

وی اضافه کرد: این شرکت در دهه فجر امسال ۱۸ پروژه آبرسانی و فاضلاب روستایی را با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال به بهره برداری می رساند که در این راستا جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار و ۵۴۴ نفر از این طرح ها بهره مند می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان نیز در این آیین گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان توانسته است در راستای خدمات رسانی گام های مهم و اساسی را بردارد.

گودرز امیری افزود: این شرکت توانسته است با مدیریت علمی و در راستای توسعه استان و محرومیت زدایی، طرح های آبرسانی را اجرایی کند که این امر موجب جلوگیری از مهاجرت به شهرها می شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم دیگر دستگاههای خدمات رسان نیز در راستای رفع محرومیت و خدمات رسانی به روستاییان بیش از پیش تلاش کنند.

فرماندار دلفان نیز گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در سالهای گذشته توانسته است خدمات زیادی را در راستای رفع محرومیت در روستاها و مناطق محروم استان ارائه دهد.

حشمت بهمنی افزود: در هفته های گذشته نیز این شرکت با تلاش شبانه روزی برای رفع مشکل آب روستاییان گرفتار در سیل تلاش های خوبی داشته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان توانسته است با خدمات جهادی، نامی ماندگار در عرصه رفع مشکلات روستاییان به ثبت برساند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات