افتتاح و کلنگ زنی ۳طرح آبرسانی روستایی در مینودشت

افتتاح و کلنگ زنی ۳طرح آبرسانی روستایی در مینودشت

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی مینودشت از افتتاح و کلنگ زنی ۳طرح آبرسانی خبر داد و گفت: [if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA برای ا فتتاح و کلنگ زنی ۳ پروژه آبرسانی روستایی بالغ بر ۷ میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده و خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان علی اکبر توحیدی، اظهار کرد: برای بهره برداری از طرح آبرسانی ملاشی ۲۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اعتبار مورد نیاز پروژه های کلنگ زنی را ۵۰۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها ۲۰۲ خانوار با ۷۶۶ جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

توحیدی ادامه داد: اجرای خط انتقال آب ۵/۲ کیلومتر، احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۵۰ مترمکعب و اجرای شبکه توزیع به طول ۸/۱ کیلومترو احداث اتاقک کلرزنی حجم عملیات این پروژه هاست.

وی تعداد روستاهای این شهرستان را ۷۲ روستا اعلام کرد و گفت: امور آب و فاضلاب روستایی مینودشت ۱۳ هزار و ۷۳۹خانوار با جمعیت ۴۵هزار و ۳۹۸ نفر را تحت پوشش دارد.

گفتنی است آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر با حضور مشاور و مدیرکل حوزه استاندار گلستان و سایر روسای استانی و شهرستانی در شهرستان مینودشت برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات