بهره مندی بیش از ۷هزار روستایی از آب شرب سالم بهداشتی

بهره مندی بیش از ۷هزار روستایی از آب شرب سالم بهداشتی

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آزادشهر از افتتاح ۴ طرح آبرسانی در چهارمین روز دهه فجر خبر داد و گفت: سه طرح آبرسانی افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان علیرضا محمدی در حاشیه آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر، افزود: برای افتتاح طرح های آبرسانی حاجی نبی، ارزتقان و ازدارتپه ۱۵۷۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان این نکته که طرح آبرسانی سیب چال کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: برای بهره برداری از این پروژه ۴۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

به گفته محمدی، اجرای خط انتقال آب به طول ۴/۱ کیلومتر، احداث ۸باب حوضچه شیرآلات، اجرای شبکه توزیع آب به طول ۹/۱۴ کیلومترو استانداردسازی و نصب انشعابات حجم عملیات طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی است.

وی تعداد روستاهای این شهرستان را ۵۲ روستا اعلام کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی آزادشهر ۱۲ هزار و ۴۵۵ خانوار با جمعیت ۴۱هزار و ۹۱۵ نفر را تحت پوشش دارد.

گفتنی است آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آزادشهرو سایر روسای شهرستانی برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات