مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب: در دهه فجر ۱۳ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۷۷۶ میلیارد ریال در استان کرمانشاه افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب: در دهه فجر ۱۳ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۷۷۶ میلیارد ریال در استان کرمانشاه افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از افتتاح ۱۳ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۷۷۶ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزراش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت گفت: همزمان با ایام دهه فجر و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۱۳ پروژه مهم با اعتباری بالغ بر ۷۷۶ میلیارد ریال در استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه ها در سراسر استان کرمانشاه واقع شده و با هدف افزایش ظرفیت و قابلیت اطمینان شبکه، طراحی و احداث گردیده اند.

مدیرعامل برق غرب خاطرنشان کرد: توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت سرپل ذهاب، توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت شهید چمران، افزایش ظرفیت پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت سرپل ذهاب، افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ثلاث باباجانی، توسعه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت گیلانغرب، نصب فیبر نوری بر روی خط ۲۳۰ کیلوولت چشمه سفید به اورامانات از جمله این پروژه ها هستند.

مهندس علی اسدی در پایان گفت: این پروژه ها که با اعتباری بالغ بر ۷۷۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال در استان کرمانشاه اجرا گردیده اند، کمک شایانی به وضعیت شبکه برق غرب به ویژه در مناطق زلزله زده می کنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات