با حضور معاون اول ریاست جمهوری و وزیر نیرو انجام می شود  بهره برداری از پروژه ۶۳/۲۰کیلوولت اسد آباد ۲ در استان همدان

با حضور معاون اول ریاست جمهوری و وزیر نیرو انجام می شود بهره برداری از پروژه ۶۳/۲۰کیلوولت اسد آباد ۲ در استان همدان

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه های مختلف برق رسانی در بخش فوق توزیع و انتقال شرکت برق منطقه ای باختر در استان همدان با اعتباری بالغ بر ۹۰۵ میلیارد ریال با حضور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و دکتر اردکانیان وزیر نیرو افتتاح می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای باختر فرهاد شبیهی ضمن بیان خبر فوق گفت : این پروژه ها شامل احداث پست ۶۳/۲۰ کیلوولت اسد آباد ۲ ، تکمیل و احداث گروه خط ۶۳ کیلو ولت ارتباطی پست اسد آباد ۲ ، احداث خط دو مداره ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی امام رضا (جوکار) ، احداث خط ۶۳ کیلوولت کابلی همدان ۶ و افزایش ظرفیت پست های فوق توزیع می باشد.
شبیهی اظهار داشت : پست ۶۳/۲۰ کیلوولت اسد آباد با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر موجب بالا بردن ضریب اطمینان بار مصرفی شهرستان اسد اباد همدان و منطقه پیرامون آن می شود که با وارد شدن این ایستگاه به مدار تا سطح بسیار قابل توجهی وضعیت ولتاژ و تامین برق برای این بخش از استان همدان بهبود می یابد که با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای باختر در ادامه گفت : پروژه دیگری که همزمان به بهره برداری می رسد تکمیل و احداث گروه خط ۶۳ کیلوولت ارتباطی پست اسد آباد ۲ می باشد که ۳۷ کیلومتر مدار می باشد که وظیفه برق رسانی به شهرستان اسد آباد در استان همدان را به عهده دارد که هدف اساسی آن بهبود ولتاژ در شهرستان یاد شده است که با اعتباری به ارزش ۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
رئیس انسجام بخشی صنعت آب و برق استان مرکزی در ادامه احداث خط دو مداره ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی امام رضا (جوکار) در شهرستان ملایر استان همدان را از دیگر پروژه های این استان دانست و اضافه کرد که با توجه به وجود شهرک صنعتی امام رضا و صنعتی بودن این منطقه این خط با اعتباری در حدود ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
شبیهی از دیگر پروژه های استان همدان را احداث خط ۶۳ کیلوولت کابلی همدان ۶ در شهر همدان دانست و ادامه داد که طول این خط ۵ کیلومتر مدار بوده و ارزش این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است.
وی در پایان گفت : از دیگر پروژه های مورد افتتاح در استان همدان افزایش ظرفیت پست های فوق توزیع در استان همدان است که ظرفیت این پروژه ها مجموعا ۸۵ مگاولت آمپر است که ارزش این پروژه ها جمعا به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال می باشد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای باختر

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات