تقدیر و تشکر قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

تقدیر و تشکر قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی اهداء لوح تقدیری از زحمات مدیر عامل و پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

در قسمتی از این لوح چنین آمده است: این لوح سپاس به پاس قدردانی از درایت، پشتکار و بذل عنایت ویژه جنابعالی در افتتاح و بهرهبرداری از ۱۶۵۲ واحد مسکن مهر استان کرمان تقدیم می گردد. از پروردگار متعال توفیق روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

مدیر دفتر روابط عمومی در خصوص تعداد منازل مسکونی مسکن مهر برق دار شده تحت حوزه عملیاتی شرکت بیان نمود: از سال ۸۹ تاکنون بیش از دوازده هزار مسکن مهر را با اعتباری بالغ بر ده میلیارد و ۲۲۰ میلیورن ریال برق دار کرده ایم.

وی افزود: هم اکنون تمامی مسکن مهر تحت حوزه عملیاتی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان که آماده بهره برداری هستند برق دار شده اند.

رضوی علوی همچنین خاطر  نشان کرد: مقدار ۶۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و بیش از ۸۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و همچنین ۲۰۱ دستگاه پست احداث در خصوص مسکن های مهر احداث شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات