رفع افت ولتاژ برق ۳۰ روستا از توابع بخش مرکزی قلعه گنج به مناسبت دهه مبارک فجر

رفع افت ولتاژ برق ۳۰ روستا از توابع بخش مرکزی قلعه گنج به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، پروژه رفع افت ولتاژ برق در ۳۰ روستا از دهستان سرخ قلعه با حضور فرماندار، معاونت عمرانی فرماندار، مدیر برق شهرستان عنبرآباد و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

فرماندار قلعه گنج در این آِئین بیان داشت: با توجه به اقدامات شایسته  و پی گیری های مدیریت برق شهرستان قلعه گنج توانستیم افت ولتاژ برق را در روستاهای شهرستان قلعه گنج به حداقل برسانیم.

همچنین مجاز مدیربرق شهرستان قلعه گنج در این نشست خاطرنشان کرد: رفع افت ولتاژ در ۳۰ روستا از توابع بخش مرکزی قلعه گنج با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست و چهل میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مجاز افزود: ۳۴۰۰ خانوار از سی روستا از توابع بخش مرکزی در حومه دهستان سرخ قلعه در زمینه توسعه شبکه، اصلاح و رفع افت ولتاژ خدمات دریافت نموده اند.

وی همچنین از نصب ترانسفورماتور و تجهیزات و شبکه کابل خودنگهدار در روستای گجک سرخ قلعه خبر داد و گفت: تابستان گذشته در پی بازدید فرماندار قلعه گنج از این روستاها به مردم قول مساعدت داده شد و خوشبختانه توانستیم با پی گیری فرماندار و همکاران زحمتکش شرکت توزیع برق مشکل افت ولتاژ این مناطق را حل نمائیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات