بهره‌برداری از ۱۷۴ پروژه صنعت برق همزمان باچله انقلاب در خراسان جنوبی

بهره‌برداری از ۱۷۴ پروژه صنعت برق همزمان باچله انقلاب در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: ۱۷۴ پروژه برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد و ۶۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد .

محمد ابراهیم شرکاء با تشریح پروژه‌های این شرکت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل ۷۸ مورد احداث شبکه و تامین برق، ۸۹ مورد ترمیم و اصلاح شبکه و لوازم اندازه‌گیری و ۴ مورد روشنایی معابر در ۱۱ شهرستان استان است .

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بالغ بر۸۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۸۹ دستگاه ترانس در استان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌ها ۱۷ هزار و ۳۵۵ خانوار از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند .

شرکاء اظهار داشت: در دهه فجر امسال از مجموع پروژه‌های شرکت ۲۴ پروژه برقرسانی در شهرستان بیرجند، ۷ پروژه در شهرستان قاینات، ۳۵ پروژه در شهرستان نهبندان، ۷  پروژه در شهرستان فردوس و ۲۷ پروژه در شهرستان طبس به بهره‌برداری می‌رسد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در چله انقلاب از ۱۹ پروژه در شهرستان سرایان، ۱۳ پروژه در شهرستان بشرویه، ۶ پروژه در شهرستان درمیان، ۵ پروژه در شهرستان سربیشه، ۲۳ پروژه در شهرستان خوسف و ۸ پروژه در شهرستان زیرکوه بهره برداری می شود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی یک شرکت در شهر بیرجند می باشد

      نظرات