ظرفیت پست های برق منطقه ای خوزستان در ۴۰ سال گذشته ۱۲ برابر شده است

ظرفیت پست های برق منطقه ای خوزستان در ۴۰ سال گذشته ۱۲ برابر شده است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه این شرکت پروژه هایی با ارزش سرمایه گذاری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر آماده افتتاح و بهره برداری دارد، گفت: در ۴۰ سال گذشته کارهای ماندگاری صورت گرفته و ظرفیت پست های برق این شرکت ۱۲ برابر شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ با تبریک و گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: به مناسبت این ایام مبارک شرکت برق منطقه ای خوزستان در بخش پست های انتقال و فوق توزیع ۹ پروژه با ظرفیت ۳۱۹ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و بهر برداری دارد.
وی بیان کرد: این پروژه ها مربوط به شهرهای اهواز، شوش، هندیجان، ایذه، شوشتر و استان کهگیلویه و بویر احمد می باشند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اضافه کرد: در بخش خطوط نیز این شرکت ۷ پروژه در شهرهای اهواز، آغاجری، شوش، ایذه، گتوند و استان کهگیلویه و بویر احمد به طول ۹۱ کیلومتر و ارزش سرمایه گذاری ۴۲۹ میلیارد ریال آماده افتتاح دارد.
دشت بزرگ در بخش دیگری از صحبت های خود به دستاوردهای صنعت برق استان در ۴۰ سال گذشته از عمر انقلاب اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی در بخش قدرت نصب شده نیروگاهی رشدی بیش از ۹.۵ داشته ایم و از ظرفیت هزار و ۵۲۰ مگاوات در سال ۵۷ به ۱۴ هزار و ۶۷۹ رسیده ایم.
وی بیان کرد: تولید انرژی نیز نسبت به سال ۵۷ رشدی ۵.۵ برابری را داشته و از پنج میلیون و ۲۵۵ هزار مگاوات ساعت به بیست و هشت میلیون ۹۵۹ هزار مگاوات ساعت رسید.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته کارهای ماندگار و درخشانی در ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع این شرکت انجام گرفت، تصریح کرد: ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع نسبت به سال ۵۷ دوازده برابر شده و از ۲ هزار و ۴۲۰ مگاولت آمپر به ۲۸ هزار و ۵۱۸ مگاولت آمپر رسید.
دشت بزرگ افزود: طول خطوط شرکت نیز با رشدی حدود ۴ برابر از ۲ هزار و ۲۷۱ کیلومتر مدار به هشت هزار و ۷۳۹ کیلومتر مدار رسید.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات