دهیاران شرکت کننده در المپیاد علمی تا ۲۰ بهمن ثبت نام و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند

دهیاران شرکت کننده در المپیاد علمی تا ۲۰ بهمن ثبت نام و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند

رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری سومین المپیاد علمی دهیاران برتر کشور به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در روز ۲۹ بهمن ماه در استان البرز از سوی این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مجید عبدالهی با بیان خبر فوق گفت: دهیارانی که قرار است در سومین امپیاد علمی دهیاران شرکت نمایند می بایست تا روز ۲۰ بهمن از طریق سایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ثبت نام و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

وی اضافه کرد: سوالات آزمون شامل۱۰۰ سوال چهار جوابی است که از محتوای سرفصل‌های آموزشی اعلام شده شامل قوانین و مقررات دهیاری و شورای اسلامی روستا، بودجه و امور مالی و معاملاتی دهیاری و شورای اسلامی روستا،‌ طرح‌ها و پروژه‌های عمران روستایی،‌ مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز روستایی،‌ مدیریت بحران در نواحی روستایی و محیط زیست و پسماند روستایی؛‌ طرح خواهد شد.

شایان ذکر است دهیاران واجد شرایط شرکت در«سومین المپیاد علمی دهیاران برتر کشور » با توجه به هماهنگی های صورت گرفته باید برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا۲۰ بهمن به سایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ( imo.org.ir ) قسمت مناسبت ها، لینک سومین المپیاد علمی دهیاران کشور مراجعه و اقدام لازم را معمول نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات