توسعه ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی کاشان

توسعه ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی کاشان

محمدمسعود چایچی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و به منظور تقویت ناوگان اطفای حریق یک اطفائیه سنگین  ۱۸ تن ایسوزو با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، با کمک  خیّر و کمک شهرداری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی، خاطرنشان کرد: با گسترش شهر و شهرنشینی شاهد افزایش آمارحوادث و سوانح هستیم، به همین دلیل در یک ساله اخیر در زمینه به‌کارگیری تجهیزات جدید و به روز و خودروهای عملیاتی اقدامات موثری صورت گرفته که به‌کارگیری خودروهای جدید، بخشی از این اقدامات است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های این سازمان، تاسیس و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید همراه با امکانات و تجهیزات مربوطه امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر بوده و در این زمینه تجهیز ناوگان خودرویی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به پتانسیل خطرپذیری در منطقه کاشان و ضرورت  توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان، تاسیس و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدیدآتش‌نشانی و تامین امکانات و تجهیزات به‌روز  و مورد نیاز، امری حیاتی است که امیدواریم  با یاری هر چه بیشتر مسئولان شهر و استان نیازهای این سازمان در حد لازم تامین شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات