کسی حق ندارد منافع مردم را برای مقاصد شخصی به خطر اندازد

کسی حق ندارد منافع مردم را برای مقاصد شخصی به خطر اندازد

ابریشمی‌راد در آیین بهره برداری از پروژه های منطقه پنج که در بوستان شقایق خزاق برگزار شد، با یادآوری نقش معتمدین محلات در ارائه نیازهای مناطق اظهار کرد: پروژه‌هایی که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  به بهره‌برداری رسیده، مبتنی بر خواست مردم بوده و سعی مدیریت شهری برآن بوده که با عدالتی نسبی، پوشش خدمات مبتنی بر نیازهای ضروری را اجرایی سازد، اگرچه نیازها زیادتر از خدمات است اما ما سعی می‌کنیم در مسیر درست قدم برداریم تا به هدف برسیم.

وی، هر کاری را نیازمند سرمایه در آغاز و مزد در پایان کار دانست و خطاب به مردم منطقه تصریح کرد: خدمتگزاران شما در شهرداری کاشان یک سرمایه دارند و آن هم اعتماد و حضور مردم بوده و مُزدشان نیز رضایت آنان است.

وی همچنین اذعان کرد:  باید در شهر کاشان هزار میلیارد اتفاق کالبدی، عمرانی و فیزیکی بیفتد تا کاشان به جایگاه اصلی‌اش برسد و ما برای این گام بزرگ برنامه داریم.

سکاندار مدیریت شهری همچنین در پایان به آغاز رسمی عملیات عمرانی پروژه زیرگذر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دلیلی ندارد واقعیت‌ها مطرح نشود، وقتی یک پروژه بزرگ مطابق با مصلحت و منافع عمومی و با مشورت اهالی فن و نظرپردازی کارشناسانه در حال اجراست، دیگر کسی حق ندارد منافع مردم را به خاطر اظهارنظر و مقاصد شخصی‌اش به خطر اندازد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات