احداث ورودی مناسب شهری برای مردم منطقه کاشان ضروری بود

احداث ورودی مناسب شهری برای مردم منطقه کاشان ضروری بود

سعید ابریشمی‌راد در آیین بهره‌برداری از بلوار شهدای خزاق و بهسازی ورودی کاشان، با تاکید بر اینکه ضرورت این بهسازی احساس می‎‌شد، اظهار کرد:  ابتدا تصمیم به ساماندهی این معبر بود ولی وقتی وارد عمل شدیم بحث تعریض بلوار در دستور کار قرار گرفت، باند رفت و برگشت احداث شد و زیرسازی استاندارد صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث پس از خاک‌برداری به عمق حدود یک متر اجرا و سیستم روشنایی، جدول‌گذاری و شبکه آب‌رسانی تکمیل شد، گفت: احداث و بهسازی یک ورودی شایسته برای مردم خزاق و کاشان ضروری بود و در ادامه نیز یک المان برای معرفی خطه نخستین‌ها در این مکان نصب می‌شود.

شهردار کاشان با بیان اینکه دهه فجر سال ۹۷ بیش از ۴۹ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شده و چنین اتفاقی برای کاشان با منابع محدود، رخداد بزرگی است که در پنج منطقه شهری محقق شده است، تصریح کرد: اقدامات شهرداری کاشان با حمایت و اعتماد مردم و تلاش صادقانه کارکنانش در طلیعه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب نویدبخش اتفاقات خوبی در این منطقه ولایت‌مدار است.

حسینعلی وکیل نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی معتمدین محلات، ابراز امیدواری کرد: انتظار می‌رود در ۴۰ سالگی انقلاب قدم‌های بزرگتری در راه توسعه کاشان برداشته شود البته با تلاش معتمدین و شهرداری اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته که البته استمرار آن بدون حضور مردم در ایفای نقش خود نمی‌تواند ممکن باشد.

سید محمدجعفر پور در ادامه این آیین از معتمدین خزاق با قدردانی از شورا و شهرداری گفت: ما پیش از این دچار مشکلات وافری در این ورودی بودیم که امید است با اجرای این پروژه این معضلات برطرف شود.

وی از سوی بانوان این ناحیه خواستار احداث سالن ورزشی ویژه این قشر مهم از جامعه شد.

ابوذر میرزا بیگی مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان در پایان این آیین به مختصات بلوار اشاره کرد و گفت : این بلوار با مساحت زیرسازی ۱۹.۵ هزار متر مربع و آسفالت ۲۴ هزار مترمربع همراه با اقداماتی نظیر جدول‌گذاری، دیوار چینی، مخلوط‌ریزی، بیش از سه هزار متر مکعب خاکریزی و تسطیح و ریگلاژ با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین ازآغاز اجرای پروژه سالن ورزشی ویژه بانوان در خزاق تا پایان سال جاری خبر داد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات