در چهل سالگی پیروزی انقلاب، شاهد رویش‌های...

در چهل سالگی پیروزی انقلاب، شاهد رویش‌های...

عدد چهل در میان ادیان توحیدی و اقوام کهن از جایگاه ویژه و تاثیرگذاری برخودار است. سرآمد علاقه و اشتیاق ما مسلمانان به این عدد؛ چهل روز سکوت و سلوک پیامبر مهربانی است که در این مسیر زیبا، به پیامبری مبعوث شدند.

وی افزود: اینک در چهل سالگی پیروزی انقلاب این سرزمین پرگهر، شاهد رویش‌های شگفت‌انگیز و تحسین برانگیزی در عرصه فرهنگ و هنر هستیم که بی اغراق از جهش بسیار خوبی برخوردار بوده است. آثار مثبت موفقیت‌های هنرمندان جوان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و خلق آثار خیره کننده که مشحون از فرهنگ دینی است؛ می‌تواند نشانه‌ای فرهنگی برای مسئولین و ما خدمتگذاران مردم در شورای شهر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: شورای پنجم با اعتقاد به تاثیر اهل هنر بر فرهنگسازی در بین شهروندان و ساختن دوباره شهری که شعار شادابی و انسان‌محوری را برای خود برگزیده است؛ تمرکز خود را بر توسعه فضاهای فرهنگی و هنری گذاشته است.

داودی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت:

در چهلمین سال انقلاب اسلامی باید شاهد روشنی چراغ‌های چهل تالار فرهنگی از قبیل پردیس سینمایی، تئاتر شهر، گالری مردمی و گذرهای فرهنگی می‌بودیم. باید اعتراف کنیم که هنرمندان عزیز ما تمام تلاش خود را برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گرفتند و اینک ما باید به عنوان خادمان شهر و شهروندان، بیش از پیش برای ثبت و ارائه اندیشه‌های اهالی فرهنگ و هنر همت بگماریم و در این راه به همدلی و همراهی تک تک هنرمندان نیازمندیم.

این مقام مسئول خبر داد: دقت به امور فرهنگی در دستور کار شورا قرار دارد و مجموعه مدیریت شهری به سمت احداث زیرساخت‌هایی که نیاز این شهر است؛ پیش می‌رود.

حکمت اله داودی در پایان یادآور شد: موضوعات فرهنگی قزوین از جمله خوشنویسی، نقاشی، تئاتر، سینما و ... در شهر قزوین بسیار قوی هستند. امیدواریم بتوانیم در مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر به طور شایسته به چنین موضوعاتی بپردازیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات