تدبیر شهردار کرمان، باعث زیبایی و عمران شهر شده است


مدیر کل مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور:

تدبیر شهردار کرمان،  باعث زیبایی و عمران شهر شده است



مدیر کل مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور گفت: با توجه به تمیز و زیبا بودن شهرکرمان و تکمیل طرح های نیمه تمام، دید مثبتی را به شهرداری کرمان دارم و دلیل آن را جوان و با تدبیر بودن مهندس عالم زاده شهردار کرمان می دانم.

معصومه رفیع پور در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب  با حضور در غرفه شهرداری کرمان ضمن اشاره به اقدامات ارزنده شهرداری در شهر کرمان  افزود: درمدت زمان مدیریت مهندس عالم‌زاده، وی را فردی فعال دیدم زیرا اقدامات شاخص این شهردار در زمینه تمیزی شهر، زیباسازی و اجرای کارهای عمرانی قابل ستایش است.

وی با اشاره به عدم تکمیل پل سیدی در دوره شهرداران گذشته گفت: زمانی که سرپرست دفتر مراجعات مردمی در استانداری بودم مردم در مورد نیمه تمام بودن این طرح شکایت های زیادی مطرح می کردند که خوشبختانه با تکمیل این طرح نیمه تمام در زمان مدیریت مهندس عالم زاده، مشکلات ترافیکی این منطقه برطرف شد واین موضوع رضایت مردم را به همراه داشت.

رفیع پور درادامه تعداد نیروهای شاغل زن در شهرداری را خوب ارزیابی کرد وگفت: هرچند از لحاظ کمی این تعداد خوب است اما بهتر است خانم ها در سطوح مدیریتی نیز جایگاه خود را به دست آورند چراکه خانم ها  با داشتن ویژگی ریزبینی مشکلات کوچک شهر را می بینند  و برای رفع آن تلاش میکنند.

وی تصریح کرد: یکی از ملاک های شهرخوب، تمیز و زیبا بودن است که خانمها دراین زمینه می توانند مدیریت موثری داشته باشند و دراین راستا همیشه دیده ایم که شهرداران محله خانم خوب عمل کرده اند.

وی با اشاره به توسعه حاشیه نشینی شهر کرمان در زمان های گذشته خاطر نشان کرد: حاشیه نشینی به معضل بزرگی برای شهر کرمان تبدیل شده است که امیدواریم با وجود دفاترتسهیل گری بخشی از مشکلات پیش روی شهر برطرف شود.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۰۵۶.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۵۲۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات