در چهارمین روز از دهه فجر ۷هکتار از کمربند سبز بلوار یادگار امام به بهره برداری رسید.

در چهارمین روز از دهه فجر ۷هکتار از کمربند سبز بلوار یادگار امام به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در این مراسم که با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند ,مهندس مهدلو شهردار،اعضاء شورای شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان حضور داشتند از ۷هکتار از فضای سبز بلوار یادگار امام بهره برداری شد .

مهندس مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک چهلمین بهار جمهوری اسلامی به گسترش فضاهای سبز شهری اشاره کرد و گفت: رویکرد ما در شهرداری ایجاد شرایطی برای آرامش شهروندان است و دنبال طرح هایی هستیم که به جای استفاده از ماشین مردم بتوانند به صورت پیاده در شهر تردد کنند و زندگی آرامی داشته باشند .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه نگاه زیست محیطی در طرح های شهرداری در اولویتکاری ما قرار دارد گفت:توسعه فضای سبز علاوه بر زیبایی و شادابی باعث ایجاد نشاط ، کاهش آلودگی ، جلوگیری از تخریب و فرسایش خاک ، ذخیره آب و پاکیزگی آب و هوا می شود.

شهردار زرند گفت: با توجه به شرایط خاص این شهر و روند رو به رشد آن در زمینه صنعتی از گونه های مقاوم در این منطقه استفاده شده است و امیدواریم بتوانیم این طرح راتا مرحله پایانی به انجام برسانیم .

وی با اعلام اینکه در فاز اول اجرای این طرح ۷هتکار از این فضای سبز به بهره برداری خواهد رسید گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۲میلیارد ریال از سوی شهرداری هزینه شده است .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات