غلامرضا محمد خانی، شهردار قدس مشکلات  اهالی  ناحیه ۲ منطقه ۱ را  بررسی نمود

غلامرضا محمد خانی، شهردار قدس مشکلات اهالی ناحیه ۲ منطقه ۱ را بررسی نمود

www.BanaNews.irبنانیوز- شهرداری قدس در سالهای اخیر تلاش زیادی کرده است که با هماهنگی با دیگر مدیران ، سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری ، مشکلات و نارسایی های شهروندان محترم شهرقدسی را بررسی و اسباب رفع آن را فراهم سازد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در یکی دیگر از دیدارهای هفتگی غلامرضا محمد خانی شهردار قدس با مردم ،روز دوشنبه ۹۰/۲/۱۲ به همرا فریدون طیبی مدیر منطقه ۱، مرتضی عابد مسرور خواه مسئول امور شهرسازی منطقه ۱، ناصر خدایی رئیس اداره بازرسی شهرداری، در ساختمان ناحیه ۲ خدمات شهری منطقه ۱ مشکلات مردم این محل از شهرستان قدس را مستقیما برررسی نمودند. محمد خانی شهردار قدس با تاکید و تشریح خدمات صورت گرفته توسط شهرداری برای شهروندان محترم شهر قدس،ابراز امیدواری کرد که در سال جدید سعی و تلاشمان این است که خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات مردم را در راس امور قرار دهیم و نهایتا موجب تسهیل و بهبود خدمت رسانی شویم .

لازم به ذکر است در این دیدار شهروندان پیرامون دریافت مجوز، فعالیت های فرهنگی، آسفالت معابر و ... مطالب خود را با شهردار درمیان گذاشته و ایشان نیز دستورات لازم را در این زمینه صادر نمودند.

 

    نظرات