پروژه‌های فرودگاه همدان باید سریعتر پیگیری شود

پروژه‌های فرودگاه همدان باید سریعتر پیگیری شود

www.BanaNews.irرییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور در بازدید از پروژه‌های عمرانی فرودگاه همدان با تاکید بر اولویت بندی پروژه‌های جاری این فرودگاه پیگیری سریع انجام پروژه را خواستار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محسن اسماعیلی افزود: راه‌اندازی ساختمان تاسیسات مرکزی فرودگاه همدان باید از اولویت نخست این فرودگاه باشد.

اسماعیلی افزود: در صورت تخصیص اعتبارات استانی برای ساخت ترمینال جدید در محل ترمینال قدیم به عنوان ورودی اصلی پروازهای برون مرزی، ارائه تسهیلات مناسبتری را به مسافران خواهیم داشت.

وی با اشاره به شرایط ویژه و خاص عملیات پروازی در فرودگاه همدان، پیگیری برای استقرار یک واحد برج پرتابل، تا زمان آماده شدن برج و تکنیکال بلاک جدید فرودگاه را نیز خواستار شد.

اسماعیلی تصریح کرد: مسوولان ارشد استانی و مدیریت فرودگاه همدان برای تأمین اعتبار از ردیف‌های ملی برای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه همدان استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز بر رفع تنگناهای موجود در مسیر توسعه فرودگاه همدان تاکید کرد.

علی اکبر فامیل کریمی بیان کرد: ضرورت نگاه ویژه به فرودگاه همدان در راستای انجام پروژه‌های مورد نیاز است.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، علی کیخایی، مدیر فرودگاه همدان تکمیل ساختمان تاسیسات مرکزی فرودگاه همدان را منوط به تخصیص اعتباری افزون بر هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دانست که در صورت تخصیص اعتبار تا ۴۵ روز آینده قابل بهره‌برداری خواهد شد.

 

 

    نظرات