با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی:بررسی پروژه های آبرسانی به روستاهای رامهرمز و رامشیر

وضعیت پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان های رامشیر و رامهرمز با حضور نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت هزینه و درآمد شرکت آبفا روستایی خوزستان نسبت به یکدیگر همخوانی ندارند و این موضوع باعث مشکلات مختلفی برای کارکنان، آبداران و مجموعه آبفا روستایی خوزستان شده است.
اقبال محمدیان ادامه داد: آبرسانی به روستاها یکی از مهمترین دغدغه هایی است که باید در اولویت کاری قرار گیرد، چراکه تامین آب شرب مورد نیاز اهالی شریف روستایی از مهاجرت ها جلوگیری و باعث رعایت اصل عدالت اجتماعی و رفاه روستاییان خواهد شد.
وی افزود: همه تلاش نمایندگان خوزستان در مجلس تامین اعتبارات مورد نیاز برای پروژه آبرسانی به روستاهاست و در این زمینه همواره رایزنی لازم با دولت انجام می شود.
محمدیان بیان کرد: در هفته دولت مراسم کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستاهای شاوه ها شهرستان رامشیر انجام شد که تا کنون بدلیل مشکلات مالی و عدم تامین لوله های مورد نیاز متوقف مانده بود که انتظار می رود نسبت به ادامه پروژه تلاش مضاعف صورت گیرد.
وی افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای حومه غربی رامهرمز نیز از دیگر اولویت های مد نظر است که در حال حاضر از چاه های کم توله تامین آب می شود و انتظار می رود با انجام پروژه خط انتقال این روستاها، آب شرب از طریق تاسیسات سید حسن و یا انشعاب آب و فاضلاب شهری به اهالی شریف روستایی برسد.
در ادامه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با اشاره به پیگیری مجدانه پروژه های آبرسانی روستایی در سرتاسر استان خوزستان گفت: آبرسانی به روستاها رسالتی است که در همه نقاط استان در مد نظر قرار دارد.
عادل حرباوی ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته و با برگزاری نشست های مستمر با پیمانکاران و کارخانه های لوله سازی سعی بر آن است تا کلیه پروژه هایی که به نوعی بنا بدلایل مختلف متوقف مانده اند، فعال شوند.
وی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی به پروژه های آبرسانی بسیار راهگشا و پر اهمیت است که انتظار می رود نمایندگان مجلس نسبت به تداوم این اعتبارات پیگیری جدی کنند.
حرباوی یادآور شد: شرکت آبفا روستایی خوزستان بلحاظ مالی در سال های اخیر مشکلات فراوانی داشته است، تامین اعتبارات لازم برای پیشرفت و آماده سازی پروژه های آبرسانی به روستاها بسیار ضروری و پر اهمیت است که در این زمینه انتظار بر حمایت و پیگیری های نمایندگان مجلس است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات