با حضور استاندار صورت گرفت.  آغاز بهره برداری از ۴...

با حضور استاندار صورت گرفت. آغاز بهره برداری از ۴...

با حضور استاندار صورت گرفت.

آغاز بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی به روستاهای آذربایجان غربی

با حضور استاندار آذربایجان غربی ، طرح های آبرسانی به۴۰ روستای استان افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز شد. با بهره برداری از این طرح ها، ۱۱ هزار و ۹۷۸ خانوار روستایی با ۴۶ هزار و ۵۸۴ نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها،بالغ بر ۱۴۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار پیرانشهر و سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در روستاهای شین آباد شهرستان پیرانشهر ترتیب یافته بود،استاندار آذربایجان غربی خدمات رسانی به روستاها و نقاط محروم را از اولویت های مهم نظام عنوان و اظهار داشت:تامین آب شرب و گاز شهرها و روستاها یکی از مولفه های اساسی برای رشد، شکوفایی و توسعه است.

محمد مهدی شهریاری افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روند خدمات رسانی به دور دست ترین نقاط کشور مورد توجه نظام و دولتمردان بوده که این امر تداوم خواهد یافت.

وی با تاکید بر تلاش جدی مسئولان برای جلو گیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و فراهم آوردن شرایط مساعد زندگی در روستاها، اظهار کرد: فراهم نمودن شرایط سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال ، علاوه بر پیشگیری از مهاجرت به شهرها، رفاه و آسایش را برای روستاها در بر خواهد داشت.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر توجه مسئولان به وضعیت معیشتی مردم ، خواستار توجه به معابر مرزی و بازگشایی آنها شد.

رسول خضری امینت حاکم بر کشور را موهبتی بزرگ عنوان کرد و افزود: امنیت پایدار در گرو گذران زندگی و وضعیت مناسب اقتصادی است.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، امروز زمان مناسب برای فعالیت های اقتصادی در معابر مرزی و دور زدن تحریم ها است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات