مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت برق منطقه ای سمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان در شرکت برق منطقه ای سمنان:

اهداف متعالی انقلاب طی ۴۰ سال ، هیچ تغییری نکرده است.

با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان ، مدیرعامل ، کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان، مراسم گرامیداشتی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درمحل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد .

حجه الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان ، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر ، تقارن این ایام را با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نشان از هدف متعالی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود : مکتب ما مکتبی است فاطمی و بسیاری از مشکلات دوران انقلاب و نیز هشت سال دفاع مقدس ، با نام حضرت زهرا (س) ، رفع و حل می گردید.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) که انقلاب ایران را انقلابی جهت احیاء ارزش های اسلامی و دینی برشمرده اند ، اظهار داشت : یکی از اهداف انقلاب ، ایستادگی در برابر ظلم و ستم اجانب و دژخیمان داخلی و خارجی است و همه فشارها بر علیه ایران بدین خاطر است که ملت ایران نمی خواهد زیر بار ظلم برود..

حجه الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی افزود : یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی، ثابت بودن اهداف عالیه آن می باشد که پس از ۴۰ سال هیچ تغییری ننموده و شعارهای آن همچنان ثابت و پایدار می باشد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و کل جهان بیان داشت : آمریکا و استکبار جهانی و برخی از کشورهای جیره خوار عربی با هزینه های کلان در صدد به انزوا کشیدن ایران می باشند ولی به لطف الهی، این جمهوری اسلامی ایران است که حرف اول را در منطقه می زند .

گفتنی است در این مراسم برنامه شعرخوانی در وصف حضرت زهرا (س) و انقلاب، توسط نوه همکار شهید غلامعلی میرحاج انجام شد و در پایان از ۳۳ نفر از بستگان درجه یک خانواده منتسب به شهدا و جانبازان شرکت با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای سمنان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای سمنان

    شرکت برق منطقه ای سمنان

    شرکت برق منطقه ای سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات